نوکیا 9 به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت یک هفته از برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا، اخبار جدیدی از مشخصات احتمالی نوکیا ۹ فاش شده است.
تبلیغات

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال مالک برند نوکیا هفته‌ی گذشته در جریان نمایشگاه MWC از محصولات جدید یا ارتقاءیافته‌ی خود مانند نوکیا ۸۱۱۰ 4g ، نوکیا ۷ پلاس و نوکیا 8 سیروکو رونمایی کرد.

نوکیا 9

به نظر می‌رسد با وجود اینکه هنوز نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ سپری نشده است نوکیا قصد دارد محصولات بیشتری برای عرضه در سال جاری میلادی معرفی کند. به گزارش سایت نوکیا پاور یوزر، نوکیا ۸ پرو تنها گوشی هوشمند این شرکت با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ در سال ۲۰۱۸ نخواهد بود و نوکیا ۹ به همین پردازنده مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که نوکیا ۹ بهترین دوربین را در بین گوشی‌های هوشمند خواهد داشت؛ این گزارش اشاره می‌کند که این گوشی به یک دوربین قوی‌تر و نوآورانه‌تر از دوربین پنج لنزه نوکیا ۸ پرو مجهز می‌شود، علاوه بر آن نوکیا ۹ با اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش و نمایشگر بزرگ‌تر از نوکیا ۸ پرو عرضه خواهد شد، البته هیچ یک از این اخبار هنوز تأیید نشده است.

نوکیا ۹ ممکن است یک تلفن گران‌قیمت باشد و در محدوده قیمت گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ قرار گیرد. بر اساس این گزارش‌ها انتظار می‌رود که نوکیا ۸ پرو در فصل تابستان عرضه شود؛ درحالی‌که ممکن است نوکیا ۹ پس از آن و در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر) یا هنگام برگزاری نمایشگاه IFA عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات