اپتیموس، گوشی جدید بلک بری گوست را در هند می‌سازد

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس در توییتی اعلام کرد که گوشی بلک‌بری جدید به نام گوست، توسط شرکت هندی اپتیموس ساخته می‌شود.
تبلیغات

بلک‌بری که در سال‌های اخیر سیاست‌های ضد و نقیضی در حوزه‌ی تولید گوشی هوشمند دنبال کرده است، گوشی جدیدی در دست ارائه دارد که این‌ بار نه به دست تولیدکننده‌ی چینی TCL، بلکه در هند و توسط شرکت اپتیموس تولید خواهد شد.

بلک‌بری گوست (Ghost) نام گوشی جدید شرکت بلک‌بری است که یکی از منابع موثق دنیای فناوری به نام ایوان بلس در حساب توییتر خود درباره‌ی آن نوشته است که این گوشی اندروید یک دستگاه رده بالا با صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ است و به‌منظور جذب بازار گوشی‌های پرچم‌دار هند راهی این کشور می‌شود.

ایوان بلاس بلک‌بری

اپتیموس (Optiemus) غول دنیای مخابرات هند است که سال گذشته موفق به دریافت مجوز توسعه و فروش محصولات بلک‌بری در این کشور شد. اپتیموس امتیاز بلک‌بری در سریلانکا، بنگلادش و نپال را نیز از آن خود کرد. در سایر نقاط جهان، شرکت چینی TCL که ماهیتی چندملیتی دارد، روند طراحی، ساخت و توزیع تمام دستگاه‌های بلک‌بری را با برند «Blackberry Mobile» بر عهده دارد.

هنوز مشخص نیست که گوشی مورد بحث چقدر قیمت دارد و آیا اساسا خارج از هند عرضه خواهد شد یا خیر. با این وجود، بلک‌بری گوست گوشی جذابی به نظر می‌آید و احتمال دارد بتواند در کوران رقابت بین برندهای مختلف، برند بلک‌بری را تا حدودی به رقبا نزدیک کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات