تصویری از نسل چهارم گوشی‌ موتو ایکس موتورولا فاش شد

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
سری ایکس موتورولا چند سالی است که به عنوان گوشی‌‌های بالارده‌ی این شرکت شناخته می‌شوند. به تازگی تصویری از نسل چهارم این گوشی‌ها فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا در ماه جولای سه گوشی موتو ایکس استایل، موتو ایکس پلی و موتو جی (۲۰۱۵) را معرفی کرد. این سه گوشی در سه دسته‌ی مختلف قرار می‌گرفتند و کاربران رده‌های مختلف را پوشش می‌دادند. موتو ایکس استایل به عنوان پرچمدار این شرکت شناخته می‌شود که در کنار مشخصات مناسب، قیمت مناسبی دارد. موتو ایکس پلی و موتو جی نیز برای پوشش طیف دیگری از علاقه‌مندان موتورولا راهی میدان نبرد شدند. موتو ایکس استایل را می‌توان جانشین پرچمدار ۲۰۱۴ این شرکت و نسل دوم موتو ایکس دانست.

علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر دیدن نسل جدید پرچمدار شرکت محبوب خود هستند این که نسل بعدی موتو ایکس چه نامی خواهد داشت هنوز مشخص نیست. اما شاید تصویری که اخیرا به نسل جدید موتو ایکس نسبت داده شده است کمی از این کنجکاوی علاقه‌مندان بکاهد. این تصویر اولین تصویری است که از موتو ایکس (۲۰۱۶) فاش شده است؛ این گوشی احتمالا در اواسط سال آینده میلادی به طور رسمی معرفی می‌شود. پیش از هرگونه قضاوتی در مورد این تصویر فاش شده باید در نظر داشته باشید که این تصویر ممکن است کاملا ساختگی یا نشان دهنده یک مدل اولیه از این گوشی باشد. تصویر فاش شده موتو ایکس جدید را فلزی و صیقلی نشان می‌دهد؛ به طوری که کمتر در محصولات این شرکت چنین بدنه‌ای را دیده بودیم. متاسفانه این تصویر اطلاعاتی از طراحی جلوی گوشی به ما نمی‌دهد.

با این که فلش LED نیز در قسمت دایره‌ای قرار دارد، اما باز هم سنسور دوربین کمی بزرگ به نظر می‌رسد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در قسمت سمت راست گوشی دیده می‌شوند. علاقه‌مندان موتورولا با اسپیکرهای جلویی در موبایل‌های این شرکت خو گرفته‌اند، اسپیکر پشت دستگاه شاید کمی برای آن‌ها ناخوشایند باشد؛ با این حال تا قسمت جلویی دستگاه دیده نشود نمی‌توان در مورد استفاده از اسپیکرهای دیگر در جلوی گوشی نظری داد. مهمترین نکته‌ای که در تصویر مشخص است استفاده از فلز در ساخت گوشی است. نظر شما در مورد موتو ایکس‌های قبلی چیست؟ چه انتظاراتی از موتو ایکس جدید دارید؟

موتو ایکس ۲۰۱۶
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات