سامسونگ با عرضه گلکسی اس 9، کاربران گلکسی اس 7 را هدف گرفته است

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازار هدف سامسونگ برای عرضه سری گلکسی اس 9، کاربران گلکسی اس 7 خواهد بود.
تبلیغات

روز چهارشنبه IHS Markit به نقل از تحلیلگرهای خود نوشت که سامسونگ برای بازاریابی گلکسی اس ۹ باید بر کاربران گلکسی اس ۷ اج و دیگر پرچم‌دارانی که محصول قبل از سال ۲۰۱۷ هستند، تمرکز کند. درحالی‌که انتظار می‌رود پرچم‌داران اندروید جدید، بیش‌ترین توانایی را در بین تمام دستگاه‌های سامسونگ داشته باشند، این شرکت تحقیقاتی همچنان به توانایی این گوشی‌ها در قانع کردن صاحبان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ارتقاء دادن گوشی‌های خود، شک دارد و عنوان می‌کند سامسونگ نباید پول خود را با هدف قرار دادن این دسته از کاربران هدر بدهد. تحلیلگران عنوان می‌کنند که در عوض، سری گلکسی اس ۹ باید به‌صورت مستقیم با موبایل‌های سامسونگ که حداقل دو سال از عمر آن‌ها می‌گذرد، مقایسه شود؛ چرا که کاربران آن‌ها با توجه به تفاوت فاحش در طراحی، عملکرد و ویژگی‌های گوشی‌های قدیمی و جدید، علاقه بیش‌تری به ارتقاء دادن همراه جیبی خود دارند.

همچنین انتظار می‌رود فبلت ۵.۸ اینچی، همان دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس ۸ را به ارث ببرد و با افزوده شدن یک لنز با دیافراگم متغیر نسبت به مدل پیشین پیشرفت کند. گلکسی اس ۹ پلاس ۶.۲ اینچی نیز احتمالا دوربینی دوگانه، مانند مدل دیگر و سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی که پشت لنزی با دیافراگم ثابت قرار گرفته است، داشته باشد. قرار است این دو گوشی روز یکشنبه معرفی و در تاریخ ۲۵ اسفند عرضه جهانی شوند.بر اساس تخمین‌های کمپانی، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج با وجود اینکه از اوایل سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفته‌ بودند، همچنان پرکاربردترین پرچم‌داران سابق دنیا هستند.

لن فاگ، مدیر ارشد بخش موبایل و مخابرات IHS، می‌گوید سامسونگ علاوه بر موارد قبلی، باید بر تفاوت‌های بین محصولات جدید خود و رقبای اصلی مثل مجموعه آیفون اپل، مانند صفحه نمایش بی‌نهایت و قابلیت‌های تصویربرداری بهبودیافته مجموعه اس ۹ تمرکز و به آن‌ها اشاره کند. بر اساس گزارش‌های اخیر که نشان می‌دهند دو پرچم‌دار بعدی اندروید این غول کره‌ای نسبت به محصولات پیش از سال ۲۰۱۷ ارتقاء قابل توجهی خواهند داشت، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که کمپانی کره‌ای از ابتدا هم قصد نداشت با مجموعه‌ی گلکسی اس ۹، کاربران گلکسی اس ۸ را هدف قرار دهد. ظاهر کلی این سری از گوشی‌های هوشمند تغییری نمی‌کند و صفحه نمایشی +QHD با ابعاد ۱۸.۵:۹ و لبه‌های منحنی خواهد داشت. انتظار می‌رود گلکسی اس ۹ کوچک‌تر همان رم ۴ گیگابایتی نسل پیشین خود را حفظ کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات