نسل جدید وان پلاس ایکس احتمالا امسال عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات جدید حاکی از آن هستند که وان‌پلاس به دنبال احیای خط تولید سری ایکس محصولات خود است.
تبلیغات

عموم کاربران وان‌پلاس را بیش از هر چیز به معدود گوشی‌های پرچم‌دار و ارزان‌قیمتش می‌شناسند؛ اما این شرکت برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به‌جز پرچم‌دار خود، یک گوشی ارزان‌تر نیز وارد بازار کرد. وان‌پلاس ایکس با وجود قیمت پایین از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بود؛ اما تولید آن به دلیل تصمیم کمپانی برای تمرکز روی یک گوشی متوقف شد. حال شایعات جدید از احیای خط تولید سری ایکس با یک محصول جدید در سال ۲۰۱۸ حکایت دارند.

طبق اطلاعات منتشرشده توسط GizChina، گوشی آینده‌ی سری ایکس به نمایشگر ۵.۵ اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد. این گوشی احتمالا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد داشت و در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشرشده، نسل دوم وان‌پلاس ایکس به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد وان‌پلاس از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از دش شارژ استفاده خواهد کرد. قابلیت تشخیص چهره نیز همانند وان‌پلاس 5T در این گوشی وجود خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه بازه‌ی زمانی عرضه خواهد شد؛ عرضه‌ی این محصول ممکن است بعد یا قبل از عرضه‌ی وان‌پلاس ۶ باشد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این گوشی به احتمال فراوان بین ۲۳۰ تا ۲۶۴ دلار خواهد بود. با این حال شرایط بازار نسبت به سال ۲۰۱۵ کمی تغییر کرده است و باید دید راهکار عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر یک گوشی چطور به موفقیت این کمپانی چینی کمک خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات