قاب و شارژر بی‌سیم گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
قاب‎های طراحی‌شده برای گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به همراه شارژر بی‌سیم، در تصویر جدید فاش شده است.
تبلیغات

تنها ۲۰ روز تا زمان رونمایی از پرچم‌داران مورد انتظار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ باقی مانده و به همین جهت، گمانه‌زنی در مورد کهکشانی‌های جدید شرکت کُره‌ای افزایش پیدا کرده است. مدتی پیش، یک فروشنده لوازم جانبی با نام Mobile Fun، ویدیوی کوتاهی از قاب Clear View جانشین گلکسی اس ۸ منتشر کرد؛ در این ویدئو، تلاش می‌شود پرچم‏‌داران ۲۰۱۷ درون قاب طراحی‌شده برای اعضای جدید سری گلکسی اس جای بگیرد و نتیجه به‌دست‌آمده، حاکی از آن است که ابعاد کهکشانی‌های ۲۰۱۸ سامسونگ نسبت به نسل قبل چندان متفاوت نخواهد بود.

به‌تازگی قاب‌های طراحی‌شده برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، مجدداً به نمایش گذاشته شده است؛ در این تصویر، تفاوت‌های احتمالی بین مدل ۶.۲ اینچی و ۵.۸ اینچی پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ قابل تشخیص است. این تصاویر، دو قاب آلکانترا و Clear View را برای جانشین گلکسی اس ۸ نشان می‎دهند؛ مدل‌هایی که حفره‌های بیشتری دارند، برای مدل «پلاس» تولید شده‌اند و نسخه طلایی‌رنگ قاب‎های Clear View، مربوط به مدل کوچک‌تر یعنی گلکسی اس ۹ است.

براساس شایعات، کهکشانی‌ ۶.۲ اینچی سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد؛ چینش‌ها دوربین‌ها در پنل پشتی، برخلاف گلکسی نوت ۸ به‌صورت عمودی است. مدل ۵.۸ اینچی با یک دوربین اصلی همراه شده است. دیگر تغییر اعمال‌شده در پرچم‎داران ۲۰۱۸ سامسونگ، مربوط به جای‌گیری متفاوت حسگر اثر انگشت است؛ سامسونگ سنسور اثر انگشت را به پایین دوربین اصلی انتقال داده تا دسترسی به این حسگر ساده‎تر از گذشته باشد.

گلکسی اس 9

به همراه قاب‌های فاش‌شده، شارژر بی‌سیم گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز مشاهده می‏‎شود؛ شارژر بی‌سیم از نظر طراحی، تفاوت چشمگیری نسبت به نسل گذشته ندارد. با این‌حال، مایل بودیم پد DeX جدید به نمایش گذاشته شود؛ براساس شایعات، نسل جدید DeX Station با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد که جای‌گیری افقی گوشی را روی آن ممکن می‌سازد. بدین شکل، کاربران در هنگام جای‌گیری گوشی روی داک و اتصال آن به یک نمایشگر بزرگ مانند تلویزیون یا مانیتور، خواهند توانست از صفحه‌نمایش به‌عنوان ماوس و صفحه‌کلید استفاده کنند.

با اینکه از نظر طراحی تفاوت چشمگیری بین پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ و نسل قبل وجود دارد؛ بسیاری ادعا می‌کنند قیمت پرچم‌داران جدید سامسونگ افزایش خواهد یافت. به‌ نظر می‌رسد گلکسی اس ۹، افزایش قیمت ۱۴۰ دلاری نسبت به نسل قبل تجربه خواهد کرد؛ به همین جهت، خریداران باید نزدیک به ۱۱۱۴ دلار برای خریداری مدل ۵.۸ اینچی در برخی از بازارهای اروپایی بپردازند. در صورت اتخاذ روند مشابه، بعید نیست قیمت مدل مجهز به دوربین دوگانه، به ۱۲۵۵ دلار برسد. البته در ایالات متحده، قیمت کهکشانی‌های جدید سامسونگ کم‎تر خواهد بود؛ جانشین گلکسی اس ۸ با قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان برای خرید مدل «پلاس» باید بیشتر از ۱۰۰۰ دلار هزینه کنند!

ویژگی برجسته کهکشانی‌های ۲۰۱۸ شرکت کُره‌ای، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به لنز F1.5 است؛ گفته می‌شود اندازه دهانه لنز قابل تغییر خواهد بود و به F2.4 می‌رسد. مدل «پلاس» که دوربین دوگانه دارد، از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اضافی با لنز ثابت F1.5 استفاده خواهد کرد. همچنین اعلام شده است که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، می‌توانند ویدیوهای صحنه‌ آهسته با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p Full HD به ثبت برسانند؛ وب‌سایت سم‌موبایل، خوش‌بین است که فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p HD نیز ممکن باشد. نسل قبل، تنها می‌تواند ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p HD ثبت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات