سامسونگ احتمالا امسال گوشی هوشمند تاشو تولید کند

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند تاشو سامسونگ از پنل اولد تاشو برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

چند سال است که مرتب شایعاتی می‌شنویم که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو است. شایعات زیادی در این مورد شنیده شده است و پتنت‌های زیادی ثبت شد؛ ولی سامسونگ تا عرضه‌ی چنین دستگاهی هنوز فاصله‌ی زیادی دارد. در حالی که خود سامسونگ اعلام کرده بود گوشی هوشمند تاشو را در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌کند، گزارشات اخیر بیان می‌کردند که این گوشی ممکن است اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شود. در حال حاضر مشخص نیست کمپانی چه زمانی این کار را انجام می‌دهد.

پنل‌های اولد تاشو جزئی از استراتژی ۲۰۱۸ سامسونگ هستند

پیش‌تر در همین ماه بود که گزارش شد سامسونگ در ماه مارس امسال طراحی گوشی هوشمند تاشو را نهایی می‌کند و در ماه سپتامبر شروع به تولید پنل‌های اولد تاشو برای آن خواهد کرد. این یعنی گوشی هوشمند تاشو را در ماه دسامبر یا اوایل سال ۲۰۱۹ خواهیم دید.

سامسونگ در انتشار اطلاعات درآمد سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ خود اشاره کرد که پنل اولد آن‌ها، امسال توانایی رقابت آن‌ها در بخش پریمیوم را با عرضه‌ی پنل‌های تاشو، تقویت می‌کند. از آنجایی که کمپانی کره‌ای نمایشگرهای اولد گوشی‌های هوشمند خود را از شرکت تابع خود تامین می‌کند، آن قسمت از شرکت باید پیش از این که بخش موبایل بتواند یک دستگاه را سرهم و آن را در بازار عرضه کند، آغاز به تولید پنل‌های اولد تاشو کند.

ساسمونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود اشاره کرد که بخش موبایل قرار است تلاش کند گوشی‌های هوشمند خود را با اتخاذ فناوری‌های پیشرفته مثل نمایشگرهای اولد تاشو، متمایز کند. این موضوع نشان می‌دهد سامسونگ همچنان به ایده‌ی عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشو علاقه دارد و به صورت جدی روی آن کار می‌کند تا بتواند تا پایان امسال کار آن را تمام کند.

چند هفته پیش گزارش شد گوشی هوشمند تاشو، پنل اولد تاشو ۷.۳ اینچی خواهد داشت. این دستگاه وقتی به سمت داخل تا می‌شود،نقش یک گوشی را ایفا می‌کند و وقتی به سمت بیرون باز می‌شود، به عنوان تبلت عمل می‌کند. گفته می‌شود نمایشگر سامسونگ روی پنلی کار می‌کند که به صورت کاملا روان و بدون هیچ مشکلی در نمایش، رو به داخل و بیرون خم می‌شود.

سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود هیچ زمان مشخصی برای آماده شدن پنل‌های تاشو خود اعلام نکرد اما حداقل تایید کرد که کمپانی این مورد را جزئی از استراتژی خود برای سال ۲۰۱۸ کرده است. اما با شرایط موجود، بعید است که گوشی هوشمند تاشو تا پایان سال میلادی جاری عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات