تصویری از ماژول دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از فاش شدن تصاویر رندی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ، ساعاتی پیش تصویری از ماژول دوربین این دو گوشی‌هوشمند فاش شد.
تبلیغات

پس از فاش شدن رندری از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ حال شاهد انتشار تصاویری مربوط به ماژول دوربین‌های پشتی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ هستیم. ایوان بلاس به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین افرادی که اقدام به افشای تصاویر و اطلاعات در مورد گجت‌های دیجیتال می‌کند، ساعاتی پیش اطلاعاتی را در رابطه با ماژول‌ دوربین این گوشی هوشمند فاش کرده است.

در تصویر جدید فاش شده از ماژول دوربین‌های مورد استفاده در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس می‌توان به روشنی دید که احتمالا گلکسی اس ۹ پلاس برخلاف گلکسی اس ۹ از وجود یک دوربین دوگانه بهره خواهد برد. هر دو گوشی‌هوشمند از وجود دوربین و سنسور اثر انگشتی بهره می‌برند که با چینش عمودی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود سنسور‌های مورد استفاده در هر دو گوشی هوشمند ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن داشته باشند.

سال گذشته و پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، بسیاری از کاربران سامسونگ را به دلیل قرار دادن سنسور اثر انگشت در امتداد دوربین‌ این گوشی‌های هوشمند به باد انتقاد گرفتند. براساس اطلاعات ارائه شده قرار گرفتن سنسور در فاصله‌ای بسیار کم از دوربین باعث شده بود تا کاربران در زمان استفاده از این سنسور بیومتریک به اشتباه انگشت خود را روی دوربین قرار داده و به این صورت دوربین را کثیف کنند. در گلکسی نوت ۸ این موضوع با قراردادن فلش بین سنسور اثر انگشت و سنسور دوربین حل شد.

با استفاده از چینش عمودی برای سنسور دوربین و همچنی سنسور اثر انگشت در هر دو نسخه‌ی نسل جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ، سنسور اثر انگشت به قسمت پایینی انتقال پیدا کرده است.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در روز ۲۵ فوریه و همزمان با برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات