جزئیاتی درباره‌ فناوری شارژ سریع گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های جدید حکایت از آن دارند که فناوری شارژ سریع گوشی‌های Galaxy S9 تفاوتی با نمونه‌ی موجود در پرچم‌داران فعلی سامسونگ نخواهد داشت.
تبلیغات

چنانچه خبرهای مربوط به گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را در زومیت مطالعه کرده‌ باشید، احتمالا می‌دانید که کهکشانی‌های جدید سامسونگ یک روز پیش از آغاز رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل و در تاریخ ۶ اسفند رونمایی خواهد شد؛ بنابر این طبیعی است که با نزدیک‌ شدن به این تاریخ، حجم اخبار و گمانه‌زنی‌ها نیز در رابطه با این محصولات مورد انتظار،‌ افزایش پیدا کند. در این رابطه، جدیدترین خبر مربوط به گلکسی اس ۹، اطلاعاتی در رابطه با فناوری شارژ‌ سریع آن ارائه می‌دهد.

اسناد منتشر‌شده، جزئیات جدیدی از منبع تغذیه‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به تصویر می‌کشند. آژانس ملی مخابرات برزیل پیش‌تر اعلام کرده بود که ظرفیت باتری پرچم‌داران جدید سامسونگ تغییری نخواهد کرد و اکنون اسناد مربوط به گواهی اجباری چین (3C)، اطلاعاتی در رابطه با پشتیبانی این محصولات از فناوری شارژ سریع نیز در اختیارمان می‌گذارند.

شارژ سریع گلکسی اس 9

بر اساس اطلاعات 3C، فناوری شارژ سریع گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس مشابه پرچم‌داران کنونی کره‌ای‌ها خواهد بود؛ بنابراین، امکان شارژ سریع این گوشی‌ها با توان ۱۵ واتی (ولتاژ ۹ ولتی و جریان ۱.۶۷۶ آمپری) فراهم خواهد بود. مدل‌های SM-G960x گوشی‌های گلکسی اس ۹ و مدل‌های SM-G965x مربوط به گلکسی اس ۹ پلاس هستند و حرف «x» کشوری را مشخص می‌کند که گوشی در آن عرضه خواهد شد؛ به‌عنوان مثال عدد «0» مربوط به کشور چین است و عدد «8» به کشور تایوان تعلق دارد.

در هر صورت، فناوری شارژ سریع تطبیقی ۱۵ واتی سامسونگ به گوشی‌ گلکسی اس ۶ بازمی‌گردد؛ بنابراین پرچم‌داران جدید کره‌ای‌ها تغییر فاحشی در این بخش تجربه نخواهند کرد. برخلاف شارژ سریع، فناوری شارژ بی‌سیم گوشی‌های سامسونگ طی سال‌های اخیر پیشرفت‌هایی به خود دیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات