جی 5 ال‌ جی اواسط بهمن ماه به همراه اسکنر عنبیه راهی بازار خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در سال جاری میلادی دو گوشی هوشمند جی ۴ و وی ۱۰ را روانه‌ی بازار کرده است. به نظر می‌رسد برخلاف سنت همیشگی که شاهد معرفی پرچمدار ال جی در بهار هر سال بودیم، شنیده‌ها حکایت از این دارند که کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا جی ۵ را در اواسط بهمن ماه روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

ال جی همچون همیشه بهار سال جاری میلادی پرچمدار خود را با نام جی ۴ معرفی کرد. این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ روانه‌ی بازار شد. این گوشی هوشمند از وجود سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی به همراه لرزش گیر اپتیکال نیز بهره می‌برد که آن را به یک پرچمدار تمام عیار تبدیل کرده است. ال‌جی به همین گوشی بسنده نکرده و در مهرماه سال جاری گوشی هوشمند وی ۱۰ را معرفی کرد. این گوشی هوشمند با بهره‌گیر‌ی از نمایشگر دوم و همچنین بدنه‌ی فلزی نظر بسیاری را به خود جلب کرد.

آخرین شایعات منتشر شده حکایت از این دارند که ال‌جی به جای معرفی پرچمدار جدید خود در بهار سال آینده از جی ۵ در ابتدای ماه فوریه یا همان اواسط بهمن ماه رونمایی خواهد کرد. تاکنون شایعات، تصاویر و اطلاعات چندانی از جی ۵ ال‌جی منتشر نشده است. با توجه به شنیده‌ها ال‌جی نسل جدید پرچمدار خود را بلافاصله پس از معرفی در فوریه بصورت جهانی در اختیار خریدارانش قرار خواهد داد. به نظر می‌رسد ال‌جی در نظر دارد تا همزمان با سامسونگ به عرضه‌ی گوشی هوشمند خود بپردازد. همانطور که می‌دانید آخرین اخبار منتشر شده گویای این موضوع است که سامسونگ نیز برای عرضه‌ی گلکسی اس ۷ در ماه فوریه برنامه‌ریزی کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده جی ۵ از وجود سنسور اثر انگشت در کنار سنسور عنبیه سنج بهره خواهد برد. با توجه به طراحی خاص گوشی‌های ال‌جی انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت این  محصول نیز در پشت گوشی قرار گرفته باشد. گمانه‌های مطرح شده گویای این موضوع است که کلید پاور میزبان سنسور اثر انگشت خواهد بود. به نظر می‌رسد جی ۵ با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین باید به سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات