فعال‌سازی حالت پرتره در گوشی‌های پیکسل، نکسوس 6P و نکسوس 5X

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
حالت پرتره یکی از ویژگی‌های محبوب در گوگل پیکسل ۲ است که نسل اول این گوشی از آن بی‌بهره بود. حالا این ویژگی برای نسل اول این گوشی یعنی گوگل پیکسل نیز قابل دسترس است.
تبلیغات

گوشی‌های پیکسل ۲ گوگل از آغاز عرضه تاکنون همواره به‌ دلیل مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعدد با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده‌اند؛ اما وجود این مشکلات که حالا بیشتر آن‌ها توسط به‌روزرسانی‌های گوگل برطرف شده‌اند، نمی‌تواند این حقیقت را که این دستگاه‌ها دارای دوربین‌های بسیار خوبی هستند، انکار کند.

یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌هایی که دوربین گوشی پیکسل ۲ ارائه می‌دهد حالت پرتره است. گوگل تاکنون حتی توسط به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار این ویژگی را در گوشی‌های قبلی خود قرار نداده بود؛ اما از این پس کاربران گوشی‌های نسل اول گوگل پیکسل و کاربران نکسوس 5X و 6P می‌توانند به این ویژگی روی دستگاه‌های خود دسترسی داشته باشند.

پرتره پیکسل

این قابلیت به لطف یک توسعه‌دهنده به‌نام چارلز چو طراحی شده است. او این ویژگی را در نسخه‌ ۷.۳ اپلیکیشن‌ Camera NX قرار داده است. این توسعه‌دهنده در پستی در وب‌سایتش اشاره کرده که این ویژگی روی نکسوس 5X آزمایش شده است و با توجه به پلتفرم یکسان، باید روی گوشی‌های نکسوس 6P و گوگل پیکسل نیز اجرا شود. می‌توانید این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات