ال جی برندشاپ‌ موبایلش را در چارسو افتتاح کرد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
مطالعه 5 دقیقه
شرکت ال‌جی در ایران یکی از بزرگ‌ترین برند شاپ‌های موبایل خود را در بازار چارسو افتتاح کرد.
تبلیغات

مرکز امور مشتریان ال‌جی جهت انجام امور نرم‌افزاری و مشاوره در مورد امور سخت‌افزاری، امروز ۶ دی‌ماه با حضور مدیران ارشد ال‌جی، گلدیران، مدیا پردازش، مادیران و اصحاب رسانه‌ افتتاح شد.

ال جی- فروشگاه

 ال‌جی پس از راه‌اندازی برند شاپش در مرکز خرید ایرانیان، تبریز، یزد و اصفهان، اقدام به راه اندازی یک فروشگاه اختصاصی موبایل در بازار چارسو کرد.

ال جی- فروشگاه

فروشگاه موبایل ال‌جی، مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و علاوه بر برطرف کردن کلیه مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های همراه، خدمات بهتری در فضایی بزرگ‌تر در خدمت مشتریان ال‌جی قرار می‌دهد. همچنین این فروشگاه با شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرائی و غیره برای خریداران تجهیز شده است.

ال جی- فروشگاه

پیمان وشکینی، مدیر فروش موبایل ال‌جی، در مراسم افتتاحیه فروشگاه موبایل ال‌جی گفت که در این فروشگاه، خدمات نرم‌افزاری به شکل کامل ارائه و تلاش می‌شود که تعمیرات سخت افزاری در لحظه انجام شود، اما در صورتی که پروسه تعمیرات طولانی‌تر شود، از طریق پیامک با تماس به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این مرکز علاوه بر گوشی، کلیه‌ی لوازم جانبی، لپ‌تاپ و مانیتور نیز عرضه می‌شود.

وشکینی اعلام کرد به مناسبت افتتاحیه این فروشگاه، جشنواره‌ای در نظر گرفته است که بر اساس آن از دوم تا چهاردهم دی ماه امسال همه‌ی خریداران از این شانس برخوردارند که تا پایان زمان اعلام شده، ۳ دستگاه تلویزیون OLED با سایز ۵۵ اینچی، دو دستگاه ال‌جی استایلر، ۵ دستگاه سیستم صوتی OJ98 و ۵ دستگاه سیستم صوتی OM 4560 و پنج دستگاه بلوتوث اسپیکر ال‌جی مدل PH_2 به قید قرعه برنده خواهند شد.

همچنین همه خریداران بدون استثناء هنگام خرید شانس دریافت جوایزی از قبیل قاب+ محافظ صفحه نمایش، حافظه جانبی 16،32 و ۶۴ گیگابایتی، بن خرید ۱۰،۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ درصدی، تک بند HBS_B20 یا بلوتوث اسپیکر ال‌جی مدل PH_1 را خواهند داشت.

بر اساس گزارش ال‌جی، فروشگاه این شرکت واقع در مرکز خرید چارسو که در قلب بازار موبایل ایران قرار دارد، طی چند سال گذشته توانسته رکورد فروش را زده و به پرفروش‌ترین فروشگاه موبایل این شرکت در دنیا تبدیل شود. اکنون این فروشگاه محبوب غیر از بخش لوازم الکترونیکی مصرفی میزبان بخش موبایل هم شده است و با گسترش فضای خود و در مکانی جدید، میزبان بازدیدکنندگان بیشتری می‌شود. همچنین کل این بخش نیز دوباره بازسازی و دکوراسیون شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند با آرامش و راحتی بیشتری از محصولات بازدید کرده و کار با آنها را تجربه کنند.

مشتریان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل به هنگام خرید یا جهت به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی خود در همان محل فروشگاه از این خدمات بهره‌مند شوند.

همچنین خدمات فروشگاه از شنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر در اختیار مشتریان این فروشگاه قرار خواهد گرفت.

ال جی فروشگاه موبایل
ال جی فروشگاه موبایل
ال جی فروشگاه موبایل
ال جی فروشگاه موبایل
ال جی فروشگاه موبایل
ال جی فروشگاه موبایل
ال جی فروشگاه موبایل
ال جی- فروشگاه موبایل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات