تصویر رندر شده از می 5 شیائومی فاش شد

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند هفته تا معرفی گوشی جدید شیائومی یعنی می ۵ زمان باقی مانده است و حالا شاهد انتشار تصاویر رندر شده از این گوشی هستیم. نکته‌ی جالب در این تصویر وجود دکمه‌ی فیزیکی هوم است.
تبلیغات

به تازگی تصویر رندر شده‌ی جدیدی از گوشی می ۵ شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است که نشان از به کارگیری دکمه‌ی فیزیکی هوم در این گوشی دارد. در ماه‌های گذشته اخباری مبنی بر احتمال استفاده از فناوری اسکنر فراصوت اثر انگشت در می ۵ بودیم اما پن جیوتنگ، تحلیل‌گر معتبر این احتمال را رد کرده است. این عامل می‌تواند وجود دکمه‌ی فیزیکی هوم را نیز توجیه کند.

برخلاف حسگرهای معمول، حسگر مافوق صوت نیاز به دکمه‌ی فیزیکی ندارد و می‌توان آن را در زیر صفحه نمایش نیز جاسازی کرد. شیائومی به دلیل پایدار نبودن حسگر جدید تصمیم به استفاده از حسگرهای سنتی گرفته که خبر بدی برای علاقمندان است چرا که علاوه بر اضافه شدن دکمه‌ی فیزیکی امکان استفاده از حسگر اثر انگشت حتی در صورت چرب بودن دست را نیز از کاربران می‌گیرد.

weibo post reveals that the phone will be unveiled on january 21st bcb16

علاوه بر رندرها شاهد فاش شدن زمان معرفی می ۵ نیز هستیم. این گوشی روز یک بهمن ماه معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود می ۵ مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و فناوری مشابه فورس تاچ شود. بنابر اطلاعات فاش شده، می ۵ در دو نسخه و با قیمت ۳۱۱ و ۳۸۹ دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما در خصوص پرچمدار جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات