تصویر جدیدی از گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از گلکسی اس 9 منتشر شده است. سامسونگ احتمالا در MWC 2018 از پرچم‌داران خود رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

شایع شده است که سامسونگ قصد دارد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ (MWC 2018) از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کند. تابه‌حال اخبار زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده و اطلاعات تقریبا دقیقی را فاش کرده است. به‌تازگی نیز تصاویری از پنل جلو و پشتی اس 9 و اس 9 پلاس در فضای اینترنت منتشر شده است.

رندرهای سه‌بعدی این موبایل که چند روز قبل منتشر شد، به‌خوبی نشان می‌دهد که پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ از همان مؤلفه‌های طراحی سری اس 8 برخوردار هستند و تنها تغییرات کوچکی در طراحی دوربین و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت ایجاد شده است. هیچ لبه یا حاشیه‌ی اضافی در پنل جلویی این موبایل وجود ندارد که شباهت آن به گوشی‌های اس 8 را بیشتر می‌کند.

Galaxy S9

یکی از اساسی‌ترین مشکلات گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که اعتراض بسیاری از کاربران را به همراه داشت،‌ محل قرارگیری سنسور اثر انگشت بود. این سنسور کنار دوربین قرار داشت و تلاش برای لمس آن باعث می‌شد که انگشت به‌صورت تصادفی لنز دوربین را کثیف کند. اما چیدمان سنسور اثر انگشت و لنز دوربین در گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به‌صورت عمودی است تا از تکرار این اشتباه جلوگیری شود.

گفته می‌شود گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ به ترتیب از نمایشگر ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی برخوردار می‌شوند. هر دو موبایل با نسبت صفحه نمایش به ابعاد ۱۸.۵:۹ همراه می‌شوند که در گوشی‌های سری اس 8، مشابه آن را دیده‌ایم. گقته می‌شود که گلکسی اس 9 به ۴ و نسخه پلاس به رم ۶ گیگایایت مجهز می‌شوند. از دیگر مشخصات این گوشی‌ها می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ یا اکسینوس ۹۸۱۰ و پشتیبانی از LTE پیشرفته اشاره کرد.

Galaxy S9

سامسونگ هنوز دعوتنامه‌های رویداد معرفی پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود در MWC 2018 را ارسال نکرده است. این شرکت در گذشته، کنگره جهانی موبایل را برای رونمایی از موبایل‌های خود انتخاب کرده بود؛ با این اوصاف رونمایی از گوشی‌های سری اس 9 در این رویداد چندان دور از ذهن نیست.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات