نتیجه تست Geekbench گلکسی اس 7 سامسونگ مجهز به اسنپدراگون 820 فاش شد

یک‌شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
حجم اخبار داغ پیرامون پرچمداران سامسونگ همیشه زیاد بوده است؛ به تازگی نتایجی از تست Geekbench پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ فاش شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خبرهایی که اوایل سال میلادی جاری در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ به گوش می‌رسید از عرضه‌ی یک نسخه‌ی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ برای کشورهای چین و آمریکا حکایت داشت. نسخه‌ی مجهز به اگسینوس ۸۸۹۰ این پرچمدار برای دیگر مناطق جهان در دسترس خواهد بود. سامسونگ در گلکسی اس ۶ به دلیل مشکل تولید حرارت زیاد در اسنپدراگون ۸۱۰ این پردازنده را کنار گذاشت و به ساخته‌ی قدرتمند خود یعنی اگسینوس ۷۴۲۰ اکتفا کرد. اگر شایعات در مورد استفاده از لوله گرمایش در گلکسی اس ۷ صحت داشته باشند نگرانی‌ کاربران از تکرار مشکلات اسنپدراگون ۸۱۰ کاهش پیدا خواهد کرد.

به تازگی مطلبی در سایت چینی Webio منتشر شده است که شایعات در مورد پردازنده‌ی استفاده شده در گلکسی اس ۷ را تایید می‌کند. یکی از نکاتی که در مورد نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ بسیار خبرساز شده است بهینه‌سازی‌های سامسونگ برای بهبود مدیریت دما و مصرف آن است. نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون نسبت به نسخه‌ی عادی فرکانس بالاتری دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ برای کنترل بهتر حرارت تولید شده از لوله‌ی گرمایش در اس ۷ استفاده خواهد کرد.

در قسمت دیگری از این پست اطلاعاتی در مورد نتایج تست Geekbench آورده شده که این نسخه از اس ۷ امتیاز خوب ۲۴۵۶ را در بخش تک هسته‌ای کسب کرده است. همچنین در تست چند هسته‌ای امتیاز فوق‌العاده‌ی ۵۴۲۳ کسب شده است. با توجه به این نتایج به نظر نمی‌رسد کاربران چینی و آمریکایی مشکل خاصی از نظر سرعت در این گوشی مشاهده کنند.

احتمالا باید دوم اسفند ماه یعنی یک روز مانده به آغاز MWC، شاهد رونمایی از پرچمدار آینده‌ی سامسونگ باشیم. شما از پرچمدار آینده‌‌ی سامسونگ چه انتظاراتی دارید؟ به نظر شما عرضه‌ی این گوشی با دو پردازنده کار درستی است یا خیر؟

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با گلکسی اس ۷ به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/samsung/ مراجعه کنید.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات