ال‌جی فروش جهانی Zero را از تایوان آغاز می‌کند

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌‌جی ۳۰ شهریور گوشی میان رده تمام فلزی ال‌جی کلس (LG Class) را معرفی کرد. مدتی است که فروش ال‌جی کلس در کره جنوبی آغاز شده و قرار است این گوشی با نام ال‌جی زیرو به زودی راه خود را به بازارهای جهانی باز کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی زیرو از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی HD بهره می‌برد. ال‌جی در این گوشی از اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۲ گیگابایت رم بهره برده است. باتری ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این میان رده محسوب می‌شود.

ال‌جی اعلام کرده است که این گوشی از این هفته در تایوان به فروش خواهد رفت و پس از آن نوبت به بازارهای کلیدی در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین خواهد رسید. ال‌جی هنوز صحبتی از قیمت جهانی زیرو نکرده است و باید به تا زمان عرضه در هر یک از این مناطق صبر کرد. ال‌جی همچنین زمان دقیق عرضه برای کشورهای دیگر را اعلام نکرده و تنها اعلام کرده که این گوشی از این هفته در تایوان به فروش خواهد رسید.

قیمت این گوشی در بازار کره‌جنوبی چیزی در حدود ۳۴۰ دلار است. به نظر نمی‌رسد قیمت جهانی این گوشی تفاوت چندانی با قیمت عرضه محصول در کره داشته باشد. اوایل ماه گذشته وب‌سایت ال‌جی در ایتالیا قیمت ۳۲۰ دلاری را برای این محصول اعلام کرده بود که محدوده قیمت این محصول را تا حدودی مشخص می‌کرد. نظر شما در مورد این میان رده فلزی ال‌جی چیست؟ آیا موافق عرضه گوشی‌های فلزی از جانب ال‌جی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات