اوپو R7s از امروز راهی بازار اروپا می‌شود

سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
اوپو از تلفن R7s در ماه اکتبر امسال رونمایی کرد و حالا قصد دارد این تلفن باریک و خوش ساخت را روانه بازارهای اروپایی کند.
تبلیغات

اوپو R7s تلفنی است که در کلاسی میان گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده قرار می‌گیرد و سعی دارد با قیمتی رقابتی، سخت‌افزاری قدرتمند را به کاربران ارائه دهد. در کنار ۴ گیگابایت رم، این گوشی به امکاناتی فوق العاده مثل باتری ۳۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آمولد با پوشش شیشه‌ی 2.5D و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است و طراحی بدنه آن هم همان بدنه یکپارچه فلزی سری گوشی‌های R7 است. این تلفن به پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ هم مجهز شده که عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد.

R7s با فناوری شارژ سریع توسعه داده شده توسط خود اوپو ارائه می‌شود که می‌تواند در مدت زمان ۵۰ دقیقه شارژ گوشی شما را از صفر تا ۹۰ درصد برساند. دوربین پشت این تلفن نیز به فوکوس خودکار با فناوری تشخیص فاز مجهز شده است تا سریعا بتواند روی بخش‌های مختلف تصویر فوکوس کند.

حالا کمپانی چینی اوپو از امروز این تلفن را روانه بازارهای اروپا کرده است. کاربران اروپایی می‌توانند این محصولات را مستقیما از طریق فروشگاه OppoStyle خریداری کنند. ساکنان کشورهای فرانسه، آلمان و بریتانیا نیز از طریق فروشگاه آمازون قادر خواهند بود تا این تلفن هوشمند را تهیه کنند. قیمت این محصول در بازار بریتانیا ۲۵۹ پوند و در سایر بازارهای اروپایی ۳۴۹ یورو در نظر گرفته شده است.

R7s به زودی به طور رسمی وارد بازار ایران نیز خواهد شد، اما هنوز درباره قیمت آن اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات