با تلفن میان‌رده S90 لنوو آشنا شوید

یک‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
لنوو یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات کامپیوتری از قبیل نوت بوک و تبلت در جهان است که به تازگی به ساخت تلفن‌‌های همراه پرداخته است و تلاش دارد تا در بازار داغ تلفن‌های هوشمند خوش قیمت جای خود را باز کند. گوشی‌های سری S لنوو که از سری Style هستند، طراحی مدرن دارند و در دسته گوشی‌های باریک و سبک قرار گرفته‌اند.
تبلیغات

S90 که در طبقه بندی گوشی‌‏های میان رده با قیمت بسیار مناسبی عرضه شده‏ است، از ۲ سیم‌کارت به طور هم زمان پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۵ اینچی همراه با تکنولوژی Super AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد.

با وجود پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم، چیپست گرافیکی آدرنو ۳۰۶ به راحتی امکان اجرای بازی‌های سطح بالای 3D و تماشای فایل‌های ویدئویی HD برای کاربر فراهم شده است. سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید ۴.۴ کیت‌کت است که قابل ارتقا به نسخه اندروید ۵ آبنبات چوبی است. این تلفن همراه فوق سبک، ضخامت ۶.۹ میلی‏متر و وزنی معادل ۱۲۹ گرم دارد و در طراحی آن، دقت و ظرافت زیادی به کار رفته است. جنس بدنه آن از فلز آلومینیوم و شیشه بوده که خاصیت ضد خش دارد. دوربین سلفی S90 با کیفیت ۸ مگاپیکسل مجهز به فلش LED است و امکان گرفتن عکس‌های سلفی را با نور کافی در شب نیز مهیا ساخته است. دوربین پشت آن با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل همراه با قابلیت فیلم برداری 1080p، مجهز به تکنولوژی HDR، فلش LED و فوکوس اتوماتیک است. قابلیت تشخیص چهره و قابلیت ثبت اطلاعات مکانی از سایر امکانات دوربین این تلفن هوشمند است. از دیگر مشخصات آن می‏‌توان به پشتیبانی از اینترنت 4G ،3G و امکان ارتباطی WiFi ،Bluetooth و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و GPS اشاره کرد.

اس90 در رنگ‌های سفید/نقره‌ای و خاکستری با یک سال گارانتی سازگار در کشور عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات