می 5 شیائومی بهمن ماه معرفی می ‌شود

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
پس از برگزاری مراسم شیائومی در روز ۳ آذر که در آن شاهد معرفی ردمی نوت ۳ و  تبلت می‌پد ۲ بودیم، لی جون- مدیر عامل این شرکت در سخنان کوتاهی به می نوت ۵ این شرکت هم اشاره کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به این که حدود ۱۶ ماه از زمان معرفی پرچمدار شیائومی  یعنی می ۴ می گذرد، مدیر عامل این شرکت با خونسردی اعلام کرد که برخلاف سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند، شیائومی ۱۲ الی ۱۸ ماه را صرف آماده‌سازی گوشی پرچمدار خود می‌کند.

این بازه‌‌ی زمانی که توسط مدیر عامل شرکت شیائومی ترسیم شده است نوید بخش رونمایی از پرچمدار جدید شیائومی در آینده نزدیک است. حتی لی جون به این نکته اشاره کرده است که در حال حاضر خودش یک می ۵ دارد و از آن در زندگی روزمره خود استفاده می‌کند. 

برخی معتقدند که شیائومی قصد دارد تا از می ۵ بعد از فستیوال بهاره در چین رونمایی کند که این امر در ماه فوریه (بهمن) روی خواهد داد. طبق پیش‌بینی‌ها شیائومی تعداد زیادی می ۵ تولید خواهد کرد؛ چرا که تقاضا برای این گوشی پرچمدار بسیار زیاد خواهد بود.

طبق شایعات پرچمدار جدید شیائومی به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. نظر شما در مورد پرچمدار جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات