برخی کاربران از مشکل میکروفون‌های نکسوس 6P شکایت دارند

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امسال دو گوشی از خانواده‌ی نکسوس عرضه کرد. اخبار و شکایت‌های مختلفی پیرامون نکسوس ساخته شده توسط هواوی وجود دارد و در جدیدترین آن‌ها برخی کاربران از وجود مشکل در میکروفون‌های این گوشی و کیفیت پایین صدا در مکالمات شکایت کرده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بحث‌ها در مورد کیفیت ساخت نکسوس ۶ پی از زمان انتشار ویدئوی خم شدن این گوشی شدت گرفت. در این ویدئو بدنه نکسوس ۶ پی به راحتی خم می‌شد. بحث‌ در مورد صحت این تست و مسائل پیرامون آن مدت‌ها به خبر مهم رسانه‌ها تبدیل شد. برخی از کاربران نیز از شکسته شدن قسمت شیشه‌ای و برآمده پشت این گوشی شکایت داشتند. مباحث پیرامون مشکلات نکسوس ۶ پی هنوز هم ادامه دارد و در تازه‌ترین آن‌ها شاهد گزارش‌هایی از کیفیت پایین صدا در مکالمات هستیم.

برخی کاربران گزارش داده‌اند که صدای آن‌ها در مکالمات به خوبی به طرف مقابل نمی‌رسد. به نظر می‌رسد این مشکل هم در مکالمات عادی و هم در مکالماتی که با اپلیکیشن‌هایی مانند هنگ اوتز انجام شده برای کاربران وجود داشته است. گزارش‌ها در این مورد کم نیستند و کاربران در انجمن‌های گوگل، xda و reddit به دفعات این مشکل را گزارش داده‌اند.

به نظر می‌رسد این مشکلات به تنظیمات مربوط به قابلیت حذف نویز در نکسوس ۶ پی مربوط باشد به طوری که یکی از کاربران مدعی شده با خاموش کردن این قابلیت، مشکل کیفیت پایین صدا را برطرف کرده است. باید دید که گوگل چطور و چگونه این مشکل را برطرف خواهد کرد، احتمالا گوگل با یک بروزرسانی نرم‌افزاری مشکل این کاربران را حل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات