ردمی نوت 2 پرو شیائومی ۳ آذر معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این تصاویری از ردمی نوت ۲ پرو را در زومیت دیدید. حالا  تیزری منتشر شده است که خبر از زمان  معرفی رسمی ردمی نوت ۲ پرو  می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تقریبا تنها نکته‌ی مبهمی که در مورد گوشی هوشمند ردمی نوت ۲ پرو  وجود دارد، بحث زمان معرفی رسمی آن است که البته اگر تیزری که به تازگی منتشر شده معتبر  باشد، این موضوع هم دیگر روشن است. این تیزر روز ۳ آذر را بعنوان زمان معرفی رسمی ردمی نوت ۲ پرو معرفی می‌کند. مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی نیز در مرکز همایش‌های ملی پکن برگزار می‌شود. 

pres 63fb6

طبق شایعات، ردمی نوت ۲ پرو شیائومی به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز مجهز است. حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد ردمی نوت ۲ پرو در دو نسخه با رم‌های ۲ و ۳ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی هوشمند قرار داده شده و شیائومی برای تامین انرژی مورد نیاز ردمی نوت ۲ پرو باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. از نظر نرم‌افزاری هم اندروید ۵.۰.۲ رو ی این گوشی نصب شده که البته انتظار نسخه اندروید جدیدتری را برای گوشی  هوشمندی که در این بازه‌ی زمانی و در اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی می‌شود، داشتیم. 

بدنه‌ی فلزی، اسکنر اثر انگشت و ۰.۵ میلیمتر ضخامت بیشتر از جمله تفاوت‌های ردمی نوت ۲ پرو  با ردمی نوت ۲ است. نسخه‌ای از این گوشی هوشمند که به ۲ گیگابایت رم مجهز است با قیمت ۱۷۲ دلار و نسخه با ۳ گیگابایت رم با قیمت بالاتری که هنوز مشخص نشده به بازار عرضه خواهد شد.  نظر شما در مورد گوشی هوشمند جدید شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات