با تلفن A2010 لنوو آشنا شوید

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
A2010 تلفن ۴.۵ اینچی میان‌رده لنوو است که با قیمت مناسبی که دارد، کیفیت و قابلیت‌های قابل قبولی را هم به کاربر ارائه می‌کند.
تبلیغات

کمپانی لنوو پس از خریدن موتورولا با توجه به سابقه‌اش در بازارIT ، این روزها با تولید و عرضه‌ی گوشی‌های میان رده و بالا رده‌ی خود، در پی رشد بیشتر است و به نظر می‌رسد که این شرکت در آینده ای نه چندان دور، در بازار داغ و پر رقابت تلفن های همراه هوشمند، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در دسته بندی گوشی های لنوو، سری A در دسته گوشی های خوش قیمت با امکانات نسبتا مناسب قرار می گیرند. A2010 یکی از این میان‌رده‌های پرطرفدار است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل است که از پنل IPS بهره می‌‏برد و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری نیز مسئولیت تامین انرژی را بر عهده دارد. با سخت افزاری نسبتا قوی، از پردازنده ۴ هسته‏‌ای مدیاتک مدل MT6735 با فرکانس ۱ گیگاهرتز و گرافیک Mali-T720 بهره می‌‏گیرد که زمینه مناسب جهت اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها را فراهم کرده است. از مشخصات A2010 می توان به دوربین پشتی ۵ مگاپیکسل مجهز به فلش LED و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل، سیستم عامل اندروید پیش‏فرض ۵.۱، حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایت قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت و حافظه رم ۱ گیگابایت اشاره کرد. این مدل از دو سیم کارت نانو به طور هم‏زمان پشتیبانی می کند و شاید تنها تلفن همراهی باشد که در بازه قیمتی خود با شبکه 4GLTE نیز سازگار است.

گوشی A2010 لنوو در دو رنگ سفید مرواریدی و مشکی با یک سال گارانتی سازگار ارقام عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات