همه چیز درباره Smart Bulletin در جی 4 ال‌جی

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
مطالعه 3 دقیقه
قرار دادن صفحه‌ای اختصاصی برای جمع‌آوری تمامی اطلاعات و ویجت‌های کاربر گوشی‌های هوشمند، ویژگی جدید نیست اما وجود آن در گوشی جی ۴ ال‌جی بسیار کاربردی است که در ادامه به بررسی این کاربردها خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بولتن هوشمند در صفحه‌ی چپ بخش هوم لانچر پیش‌فرض گوشی جی ۴ شما قرار دارد. این صفحه همانند Blinkfeed اچ‌تی‌سی عمل می‌کند اما به جای جمع‌آوری اطلاعات و اخبار از وبسایت‌های اینترنتی، داده‌ها و اطلاعات مربوط به خود گوشی هوشمند شما را جمع‌آوری می‌کند تا برای بدست‌ آوردن این اطلاعات تنها نیار به مراجعه‌ی به بولتن هوشمند داشته باشید.

این بخش همانند مجموعه‌ای از ویجت‌ها عمل می‌کند که شباهت‌هایی به سرویس گوگل ناو در لانچر گوگل دارد اما به جای ویجت‌ سرویس‌های مختلف گوگل در آن شاهد اپلیکیشن‌های مختلف ال‌جی هستیم. اما این بخش چه ویژگی‌های و کابردهایی دارد؟

بولتن هوشمند به صورت پیش‌فرض برای شما فعال است و شما می‌توانید برخی از بخش‌های شخصی مانند LG Health و QRemote را در آن تنظیم کنید. البته اگر از آن دسته افراد هستید که با خرید گوشی هوشمند سریعا لانچری جدید بر روی آن نصب می‌کنید، قطعا متوجه وجود چنین صفحه‌ای نخواهید شد چرا که این ویژگی تنها در صورت استفاده از لانچر پیش‌فرض فعال خواهد بود.

بولتن هوشمند جی 4 ال جی

شش بخش مختلف در بولتن هوشمند ال‌جی قرار دارند که هر کدام را می‌توانید حذف کرده یا جای آن را با مراجعه به بخش تنظیمات، تغییر دهید. این شش بخش شامل موارد زیر هستند:

LG Health: این بخش تعداد گام‌های روزانه‌ی شما را نمایش خواهد داد. این قسمت به شما نشان می‌دهد که چه تعداد گام دیگر نیاز دارید تا به هدف روزانه‌ی خود در پیاده‌روی برسید. کلیک بر روی این ویجت شما را به بخش خلاصه‌ی فعالیت روزانه هدایت خواهد کرد.

Music: ویجتی برای نمایش موسیقی در حال پخش است که دکمه‌های مانند پخش، توقف پخش یا پخش آهنگ قبل یا بعد را در کنار دکمه‌های پخش تصادفی و علاقه‌مندی‌ها دارد. اگر بر روی این ویجت کلیک کنید به بخش موسیقی در حال پخش خواهید رفت.

Smart Settings: بخشی از تنظیمات Smat Settings که فعال هستند را برای شما به نمایش می‌گذارد. کلیک بر روی آن شما را به بخش تنظیمات مربوط به این ویژگی خواهد برد.

QRemote: دکمه‌های معمول کنترلی استاندارد مانند دکمه‌ی پاور، بی‌صدا کردن، تنظیم حجم صدا و تعویض شبکه در این قسمت قرار دارند. کلیک بر روی آن شما را به بخش QRemote در تنظیمات هدایت خواهد کرد.

Calender: قرارها و اتفاقات مهم روز را برای شما به نمایش می‌گذارد. با کلیک بر روی آن به اپلیکیشن تقویم ال‌جی خواهید رفت.

Smart Tips: این ویجت دو ویژگی مهم از ویژگی‌های گوشی جی ۴ شما را به نمایش می‌گذارد. در این بخش می‌توانید راهنمای استفاده از حالت‌های مختلف دوربین، حرکت دادن نشانگر با استفاده از صفحه کلید و حتی اپلیکیشن‌هایی که مصرف باتری بالایی دارند را نیز مشاهده کنید.

به طور کلی می‌توان گفت که بولتن هوشمند یک بیلبورد است که اطلاعات مفید بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته اگر تمایلی به استفاده از لانچر پیش‌فرض نداشته باشید این ویژگی را از دست می‌دهید ولی توصیه ما این است که از بولتن هوشمند خود استفاده‌ی بهینه داشته باشید چرا که برخی از بهترین ویژگی‌ها و امکانات گوشی جی ۴ شما را در یک محل خاص جمع‌آوری کرده است.

نظر شما در خصوص این ویژگی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات