اوپو برای معرفی پرچمدار جدید خود در انتظار تولید انبوه پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ است

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی Find 9 اوپو نیز یکی دیگر از گوشی‌های پرچمدار است که به دلیل نرسیدن پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ به مرحله‌ی تولید انبوه تولید آن نیز به تعویق افتاده است. کوالکام اعلام کرده است که این پردازنده از زمستان امسال آماده‌ی تولید انبوه بوده و به علاوه تاکید کرده است که اسنپدراگون ۸۲۰ برخلاف نسل قبل خود از مشکل داغ شدن رنج نمی‌برد.
تبلیغات

شرکت اوپو همانند شرکت‌های مانند شیائومی و LeTV از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در گوشی‌های پرچمدار آینده‌ی خود استفاده خواهد کرد. دیگر شرکت‌ها مانند ال‌جی، اچ‌تی‌سی و سامسونگ نیز در انتظار رسیدن این پردازنده به مرحله‌ی تولید انبوه هستند.

اطلاعات زیادی درمورد فایند ۹ در دست نیست و تنها می‌دانیم که این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ شده و از صفحه نمایش بدون حاشیه با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد.

پرچمدار قبلی اوپو که فایند ۷ نام داشت توانسته بود توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. گوشی که در زمان خود جزو معدود پرچمداران بازار بود که از صفحه نمایش با رزولوشن QHD بهره می‌برد.

به طور قطع با توجه به سابقه‌ی بدی که اسنپدراگون ۸۱۰ دارد شرکت‌های مختلف از جمله اوپو می‌خواهند از عدم وجود این مشکل اطمینان حاصل کرده و سپس به استفاده ار آن رو بیاورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات