تصاویر رسمی آنر V10، طراحی بدون حاشیه آن را نشان می‌دهند

دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رسمی Honor V10 در وب‌سایت TENAA (رگولاتوری چین) طراحی بدون حاشیه‌ی این گوشی پرچم‌دار را نشان می‌دهند.
تبلیغات

پیش‌بینی می‌شود آنر، به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هواوی، در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) از گوشی آنر V10 رونمایی خواهد کرد. این گوشی ابتدا در چین معرفی خواهد شد؛ اما آنر برای تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) نیز رویدادی برنامه‌ریزی کرده است که پیش‌بینی می‌شود در آن از وی ۱۰ به‌صورت جهانی پرده‌برداری کند.

اگرچه آنر وی ۱۰ هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده؛ اما به‌ لطف شایعات و تصاویر فاش‌شده از این گوشی، در حال حاضر، اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات فنی و زبان طراحی آن در دسترس است؛ حال با توجه به قرار‌گیری Honor V10 در فهرست رگولاتوری چین موسوم به TENAA، اکنون می‌توانیم پرچم‌دار جدید چینی‌ها را از زوایای مختلف نیز ببینیم.

تصاویر رسمی وی ۱۰ در وب‌سایت TENAA،‌ این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند و شایعات پیشین در مورد پرچم‌دار جدید آنر را تأیید می‌کنند؛ به‌عنوان مثال،‌ همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، وی ۱۰ از طراحی بدون حاشیه و دوربین دوگانه بهره می‌برد.

آنر وی 10

با وجود باریک‌ شدن حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر، آنر، کلید هوم را در پنل جلو و در حاشیه‌ی پایین نمایشگر جای داده است و از آنجایی که در پنل پشت گوشی، خبری از حسگر اثر انگشت نیست، می‌توان انتظار داشت که این حسگر با کلید هوم یکپارچه شده باشد.

آنر وی ۱۰ از نمایشگری ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن +FHD یا ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. متأسفانه نمایشگر وی ۱۰ از پنل OLED بهره نمی‌برد و آنر از نمایشگر مرسوم LCD در پرچم‌دار جدید خود استفاده کرده است. 

نکته‌ی جالب توجه در مورد آنر وی ۱۰، بهره‌گیری این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمند کرین ۹۷۰ در کنار ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است. دوربین دوگانه‌ی این گوشی از دو سنسور ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و آنر برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای وی ۱۰ در نظر گرفته است. 

در حال حاضر، مشخص نیست که وی ۱۰ با چه نسخه‌ای از اندروید روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما ممکن است آنر پرچم‌دار جدید خود را همانند سری میت ۱۰ با اندروید اوریو عرضه کند که در غیر این‌صورت، می‌توان به‌روزرسانی سریع‌ این گوشی را به اندروید ۸.۰ انتظار داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات