مشخصات و تصاویر پرچمدار بعدی Vivo فاش شد: اسنپدراگون ۸۲۰ و صفحه‌ی نمایش 4K

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که شرکت Vivo پرچمداری رونمایی نکرده است. در حالی که رقبای این شرکت مانند اوپو، هواوی و LeTV همگی از پرچمداران خودشان پرده برداشته اند، این شرکت هنوز محصول بالارده ای در سال جاری معرفی نکرده است.
تبلیغات

Vivo هنوز به صورت رسمی از رونمایی دستگاه جدید خبر نداده است؛ ولی امروز تصاویر و مشخصات فنی از دستگاهی به نام Vivo XPlay 5S به بیرون درز کرده است.

در اطلاعات منتشر شده بیان شده است که این محصول از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی استفاده خواهد کرد. بدنه‌ی این دستگاه فلزی خواهد بود و صفحه‌ی نمایش آن همچون گلکسی اس ۶ در دو طرف خمیده است. پشت دستگاه نیز برای ارگونومی بهتر کمی خمیده خواهد بود. صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی با قابلیت پخش 4K از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه است.

vivo xplay 5s 1

در داخل این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد و حافظه‌ی رم آن نیز ۴ گیگابایت خواهد بود. از طرفی ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی می‌تواند فضای زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در پشت دستگاه شما ضمن مشاهده‌ی یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی می‌توانید سنسور اثر انگشت آن را نیز مشاهده کنید. دوربین جلویی ایکس پلی ۵ اس نیز از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

باتری این محصول ظرفیتی برابر با ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد داشت.

vivo xplay 5s 02

مدتی قبل تصاویری از این دستگاه منتشر شده بود که کمی با این دستگاه متفاوت بودند و نشان از بدنه‌ی تمام فلزی، فلش‌های کنترل شده با رنگ محیط و همچنین سنسور اثر انگشت داشتند. هنوز نمی‌توان به طور قطع اعلام کرد که ظاهر این دستگاه به چه شکل خواهد بود و باید منتظر شرکت Vivo باشیم تا از آن به صورت رسمی رونمایی کند.

Vivo Xplay 5s new leak 01 395x341
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات