استخدام یکی از مدیران سابق اپل توسط هواوی برای تقویت بخش نرم‌افزاری

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
هوآوی برای بهبود بخش‌های مختلف دستگاه‌های تولیدی خود تلاش بسیاری کرده و حالا یکی از مدیران سابق اپل را به استخدام درآورده است. ابیگل برادی به عنوان طراح ارشد تجربه‌ی کاربری قرار است ضعف این شرکت در بخش نرم‌افزاری را جبران کند.
تبلیغات

گوشی‌های موبایل میت اس و نکسوس ۶پی به عنوان ویترین سال ۲۰۱۵ هوآوی شناخته می‌شوند که پیشرفت این شرکت در طراحی‌ و ساخت را به همگان اثبات کرد. اما از سوی دیگر مشکل دستگاه‌های هوآوی در بخش نرم‌افزار است که نقطه ضعف این شرکت در مقابل رقبا به شمار می‌رود. هوآوی در این بخش تلاش‌ زیادی کرده و با اضافه کردن حرکت‌های مختلف دستی سعی در بهبود تجربه‌ی کاربری مشتریان خود داشته است. در ادامه‌ی این تلاش‌ها غول فناوری چین با استخدام یکی از مدیر بخش خلاقیت اپل به عنوان طراح ارشد بخش تجربه‌‌ی کاربری، تقویت تیم مهندسی نرم‌افزار خود را در دستور کار دارد. همچنین هوآوی به دنبال تاسیس یک دفتر طراحی در ایالات متحده است که عزم بالای این شرکت در تقویت بخش نرم‌افزار و طراحی را نشان می‌دهد.

اگرچه ابیگل برادی (Abigail Brody) در سال ۲۰۱۱ شرکت اپل را ترک کرده، ولی وی را باید یکی از ایده‌پردازان مقر اپل در کوپرتینو دانست. همچنین برادی یکی از طراحان اصلی آیفون اولیه و از اعضای مهم تیم‌های نرم‌افزاری آیفون و OS X محسوب می‌شود که در بهبود نرم‌افزارهای مهم اپل نقش به سزایی ایفا کرده است. همچنین وی فعالیت در شرکت پی‌پال به مدت دو سال را در رزومه‌‌ی کاری خود دارد. هرچند حضور ابیگل برادی در تیم هوآوی به معنای تکرار موفقیت‌های قبلی این فرد نیست، ولی می‌توان به آینده‌ای بهتر در بخش نرم‌افزار هوآوی و یکپارچگی بیشتر بین دستگاه‌های مختلف این شرکت خوش‌بین بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات