تصویر و مشخصات سخت‌افزاری وایب ایکس 3 لایت لنوو فاش شد

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در تلاش است تا سهم خود را از بازار گوشی‌های هوشمند افزایش دهد. این شرکت برای رسیدن به این امر سرمایه گذاری خوبی در زمینه گوشی‌های هوشمند پایین و میان رده انجام داده است. به تازگی مشخصات سخت افزاری  گوشی هوشمند جدید این شرکت فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از گوشی هوشمند وایب ایکس ۳ که به طرز گمراه کننده‌ای دو بار در TENAA گواهینامه گرفته است، یک گوشی هوشمند معرفی نشده با کد K51c78 که گفته می‌شود همان وایب ایکس ۳ لایت (Vibe X3 Lite)  است در وبسایت اداره ارائه گواهینامه‌های چین دیده شده است. 

از نظر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند به پردازنده 1.3 گیگاهرتزی MT5653 مدیاتک با هشت هسته پردازشی، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا توسط کارت حافظه خارجی و ۲ گیگابایت رم مجهز است. 

لنوو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی را در جلوی این گوشی هوشمند تعبیه کرده و برای تامین انرژی مورد نیاز آن باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. از نقطه نظر نرم افزاری اندروید ۵.۱ روی گوشی هوشمند جدید لنوو نصب شده است. 

وایب ایکس ۳ لایت دارای ضخامت ۸.۷ میلیمتری و وزن ۱۵۲ گرمی است.اسکن اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه 4G‌ از دیگر مشخصات گوشی جدید لنوو است. این گوشی در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، طلایی و سیاه به بازار عرضه خواهد شد و طبق شایعات قیمت آن در حدود ۱۴۲ دلار خواهدبود. نظر شما در مورد Vibe X3 Lite چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات