وان پلاس پوستر مراسم معرفی وان‌پلاس ایکس را منتشر کرد

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد بالاخره قرار است تا شاهد یک گوشی هوشمند ۵ اینچی از سوی شرکت وان‌پلاس باشیم. ظاهرا وان‌پلاس تصمیم گرفته تا تنوع محصولات خود را بیشتر کرده و پس از عرضه دو گوشی‌ هوشمند ۵.۵ اینچی وان‌پلاس وان و وان‌پلاس ۲، گوشی ۵ اینچی وان پلاس ایکس  را هم به بازار عرضه کند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد به زمان معرفی گوشی هوشمند میان رده وان‌پلاس نزدیک شده‌ایم. طبق شایعات وان‌پلاس ایکس مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا توسط کارت حافظه خارجی است. ابعاد این گوشی هوشمند نیز ۱۴۰ در ۶۹ در ۶.۹ میلیمتر است. 

اما نکته جالب در مورد این گوشی هوشمند پردازنده آن است. به نظر می‌رسد وان‌پلاس به سراغ پردازنده محبوب سال‌های نه چندان دور کوالکام رفته است. از بین پردازنده‌های متنوع بازار،  اسنپدراگون ۸۰۱ پردازنده‌ای است که اوپو ترجیح داده از آن استفاده کند. چندی پیش  ZUK‌ نیز در گوشی Z1 خود از این پردازنده استفاده کرده بود. بنابراین با توجه به اقدام شرکت زوک  در صورتی که وان پلاس ایکس هم به  پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ مجهز شده باشد، سنت شکنی خاصی از سوی وان پلاس محسوب نمی شود.

پس از شایعات زیادی که در مورد طراحی این گوشی هوشمند وجود داشت، بالاخره تصویری از نمای جلوی وان‌پلاس ایکس در دعوت‌نامه این شرکت برای رویداد ۲۹ اکتبر (۷ آبان)  منتشر شد.

oneplus x

در شرایطی که پیش از این شایعات خبر از قیمت ۲۲۰ دلاری این گوشی هوشمند می‌دادند، در این پوستر قیمت  وان پلاس ایکس هم مشخص شده است و به نظر می‌رسد وان‌پلاس قیمت ۱۶۹۹ یوان (۲۶۷ دلار) را برای وان‌پلاس ایکس در نظر گرفته است. البته شاید ۲۶۷ دلار نسبت به استاندارد قیمتی که از گوشی‌های چینی سراغ داریم، کمی زیاد باشد. همچنین هنوز مشخص نیست که این قیمت متعلق به نسخه ۳۲ گیگابایتی وان‌پلاس ایکس است یا نسخه ۱۶ گیگابایتی آن. به نظر می‌رسد برای حاضران در این مراسم تعداد محدودی  وان‌پلاس ایکس برای فروش با قیمت ۱۷۳ دلار در نظر گرفته شده است. نظر شما در مورد وان پلاس ایکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات