شیائومی و سامسونگ درصدد استفاده از فناوری مشابه 3D Touch در گوشی‌های هوشمند خود هستند

یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو کمپانی سامسونگ و شیائومی درصدد آماده کردن فناوری خود با کارکردی مشابه 3D Touch مورد استفاده در آیفون‌ ۶ اس و آیفون ۶ اس اپل هستند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس شایعات مطرح شده، سامسونگ در گلکسی اس ۷ از فناوری مشابه 3D Touch که اپل در آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس مورد استفاده قرار داده، بهره خواهند برد. اخبار به گوش رسیده از چین نیز حکایت از این دارد که شیائومی هم درصدد بکارگیری فناوری مشابهی درگوشی‌های هوشمندی است که در آینده روانه‌ی بازار خواهد کرد.

براساس اطلاعات فاش شده توسط Leaksfly شیائومی و سامسونگ هر یک بصورت جداگانه پتنتی را در رابطه با این فنامری به ثبت رسانده‌اند.  البته ثبت کردن فناوری‌ها و اختراعاتی که توسط کمپانی‌ها انجام می‌شود، به طور حتم به معنای به کار بردن آن در محصولات‌شان نیست.

در صورتی که شیائومی در نظر داشته باشد چنین فناوری را در گوشی هوشمند خود روانه‌ی بازار کند، احتمالا باید در انتظار همراه شدن Mi 5 این کمپانی با این فناوری باشیم. با توجه به اینکه بسیاری از شایعات خبر از بکارگیری اسنپدراگون ۸۲۰ در نسل جدید پرچمدار شیائومی دارند، از این رو باید در انتظار معرفی این گوشی هوشمند در اوایل سال آینده‌ی میلادی باشیم. البته شماری از شایعات حکایت از این دارند که این گوشی هوشمند ماه آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد.

پیش از هر کمپانی دیگری در دنیای اندروید، هواوی فناوری مشابهی را در میت اس خود روانه‌ی بازار کرده است که البته کاربرد چندان زیادی برای آن تعریف نشده است. باید دید که در میان گوشی‌های هوشمند اندرویدی کدامیک از تولیدکنندگان می‌توانند این فناوری را به بلوغ رسانده و در محصول خود روانه‌ی بازار کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات