اوپو R7s Plus و A33m گواهی‌نامه‌ی TENAA را اخذ کردند

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی چند تلفن هوشمند جدید از اوپو، شامل تلفن بالارده‌ی OPPO R7s Plus و تلفن میان‌رده‌ی A33m تاییدیه‌ی رگولاتوری چینی یا همان TENAA را اخذ کرده‌اند.برای اطلاع از مشخصات این دو دستگاه، در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

همانطور که از نام R7s Plus برمی‌آید، این تلفن نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ای از R7s است که این هفته به صورت رسمی معرفی شد. این تلفن از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی از نوع امولد و با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و توان پردازشی آن توسط یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای با فرکانس ۱/۵ گیگاهرتز تامین می‌شود. حافظه‌ی رم دستگاه ۳ گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت است و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۵.۱.۱ عرضه خواهد شد. دوربین اصلی این تلفن ۱۳ مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسل است. وزن دستگاه ۲۰۰ گرم و ابعاد آن ۱۵۸/۱۸ در ۸۲/۳ در ۷/۷۵ میلی‌متر است و در رنگ های طلایی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

gsmarena 001

مقاله مرتبط: نگاه نزدیک به گوشی R7s اوپو

و اما تلفن میان‌رده‌ی A33m از یک پردازنده‌ی ۴ هسته ای با فرکانس ۱/۲ گیگاهرتز بهره می‌برد و صفحه‌نمایش ۵ اینچی آن از نوع TFT بوده و رزولوشنی برابر ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل دارد. حافظه‌ی رم این دستگاه ۱ گیگابایت بوده و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن قابل ارتقا از طریق درگاه میکرو SD است. سیستم عامل A33m نیز همانند R7s Plus به صورت پیش‌فرض، اندروید ۵.۱.۱ است. دوربین اصلی این تلفن ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است و تنها در رنگ طلایی عرضه خواهد شد.

gsmarena 002
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات