هواوی با عبور از شیائومی به بزرگ ترین تولید کننده گوشی هوشمند چین تبدیل شد

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در چند سال اخیر سیاست‌هایی را در پیش گرفته تا هم در بازار چین و هم بازار جهانی به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. این کمپانی موفق شده تا با پشت سرگذاشتن شیائومی، عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در بازار چین را مال خود کند.
تبلیغات

 براساس گزارش منتشر شده توسط کانالیس، هواوی در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شده تا با پشت سرگذاشتن شیائومی، دیگر رقیب چینی‌ خود، به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در بازار چین تبدیل شود.

هواوی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به خود دیده است، بطوریکه میزان فروش این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۸۱ درصد افزایش یافته است. در مقابل، شیائومی جوان با کاهش فروش روبرو شده است. این برای اولین بار در طول عمر پنج ساله‌ی شیائومی است که فروش گوشی‌هایش در یک فصل در مقایسه با دوره‌های زمانی گذشته، کاهش می‌یابد.

کانالیس اطلاعاتی را در خصوص میزان فروش گوشی‌های هوشمند هواوی در سه ماهه‌ی سوم ارائه نکرده است. باید به این نکته اشاره کرد که فروش گوشی‌های هوشمند هواوی در طول سال جاری تا به امروز از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند برای یک هدف برای تمام کمپانی‌های چینی است که هواوی موفق شده نام خود را به عنوان اولین تولیدکننده‌ی چینی که به این مهم دست پیدا کرده، ثبت کند. هواوی امیدوار است تا رکورد فروش خود برای سال جاری میلادی را تا پایان سال به بیش از ۱۳۰ میلیون دستگاه افزایش دهد.

در کنار افزایش فروش در بازار چین، هواوی تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهد تا برند خود را در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به کاربران بشناساند، بطوریکه این روزها می‌توان نام و نشان هواوی را در زمین‌های فوتبال مشاهده کرد.

نظر شما در خصوص هواوی و افزایش فروش این کمپانی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات