فبلت میت 8 هواوی آذر ماه معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شاید مهم‌ترین گوشی هواوی، نکسوس ۶ پی این شرکت باشد؛ اما هواوی که سومین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در نیا است، از گوشی‌های خود نیز غافل نشده است و به نظر می‌رسد میت ۸ مجهز به پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ این شرکت وارد مرحله‌ی تولید شده است.
تبلیغات

آن طور که از شواهد پیدا است هواوی گوشی میت ۸ خود را وارد مرحله‌ی تولید کرده است. در گذشته شاهد انتشار شایعاتی در مورد این گوشی و حتی فاش شدن تصاویر آن نیز بودیم. بنابر شایعات جدید فاش شده از چین، فاکس‌کان تولید انبوه این فبلت را آغاز کرده و این گوشی آذر ماه امسال معرفی خواهد شد.

بنابر شایعات گذشته، میت ۸ مجهز به پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ خواهد شد. این پردازنده‌ی ساخت هواوی مجهز به چهار هسته‌ی ARM Cortex-A53 با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی ARM Cortex-A72 با فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز خواهد شد.

در نتایج بنچمارک GeekBench که از این پردازنده فاش شده است، شاهد ثبت عملکرد بسیار بهتر آن در مقایسه با پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ مورد استفاده در گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ بودیم. به علاوه کرین ۹۵۰ مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند Mali-T880 نیز خواهد شد.

از دیگر مشخصات فاش شده برای میت ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن QHD، سه یا چهار گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد نسخه‌ی دارای ۳ گیگابایت رم این گوشی قیمت ۵۲۰ دلاری و نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم نیز قیمت ۶۱۰ دلاری خواهند داشت.

نظر شما در مورد فبلت جدید هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات