نتایج باتری نکسوس 5 منتشر شد

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی نکسوس 5X و باتری ۲۷۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی آن، خیلی از طرفداران نکسوس ظرفیت باتری آن را کافی ندانستند. حال نتایج بنچمارک‌های باتری این دستگاه منتشر شده است که جزئیات بیشتری از توانایی شارژدهی آن vh مشخص می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 نکسوس 5X دستگاه اندازه‌ی متوسط خانواده نکسوس بوده و جایگزین نکسوس ۵ شده است. این دستگاه به صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز است. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، اسکنر اثر انگشت و پورت USB‌ از نوع C از دیگر مشخصات نکسوس 5X هستند. 

در آزمایش انجام شده، صفحه‌نمایش نکسوس 5X همواره روشن بوده و روشنایی آن بر روی ۲۰۰ نیت قرار گرفته بود(کاملا مناسب برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده). نکسوس 5X در این آزمایشات توانست ۶ ساعت و ۲۵ دقیقه دوام بیاورد. نتیجه بدست آمده نکسوس را با اختلاف کمی بعد از گلکسی اس ۶ قرار می‌دهد. 

لازم به ذکر است که نسخه‌ی ۶ اندروید از قابلیتی با نام Doze بهره می‌برد که مصرف باتری دستگاه را در حالت استندبای کاهش می‌دهد. اما این قابلیت‌ در آزمایش مذکور که دستگاه همواره در آن روشن باقی می‌ماند، تاثیری نداشته است. در ادامه توجه شما را به نمودار مقایسه‌ی باتری نکسوس 5X با سایر پرچمدارها جلب می‌کنیم.

نمودار مقایسه باتری نکسوس ۵ ایکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات