لیستی کامل از گوشی‌هایی که بروزرسانی اندروید 6 را دریافت خواهند کرد

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از ارائه‌ی نسخه‌ی نهایی اندروید ۶ شرکت‌های مختلف نیز لیست مربوط به گوشی‌های خود که بروزرسانی این نسخه از اندروید را دریافت خواهند کرد، منتشر کرده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به لیستی از گوشی‌های شرکت‌های مختلف که دریافت آپدیت اندروید ۶ برای آن‌ها تایید شده، داشته باشیم.
تبلیغات

 امروزه بروزرسانی نقشی مهم در دیدگاه کاربران ایفا می‌کنند. چرا که علاوه بر این که کاربران علاقه به دیدن ویژگی‌های جدید دارند، می‌خواهند تا از امنیت سیستم عامل گوشی خد نهایت اطمینان را داشته باشند.

حالا پس از ین که گوگل اندروید ۶ را برای نکسوس‌های ساخت سال ۲۰۱۳ به بعد اندروید ۶ را برای نکسوس‌های ساخت سال ۲۰۱۳ به بعد و نیز گوشی‌های اندروید وان خود ارائه کرد شرکت‌های مختلف نیز لیستی از گوشی‌های خود که بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد نیز منتش کرده‌اند. در ادامه می‌توانید لیستی از گوشی‌های سازندگان مختلف که دریافت بروزرسانی اندروید ۶ برای آن‌ها تایید شده ات را مشاهده کنید.

توجه کنید که در این لیست فقط گوشی‌های تایید شده توسط شرکت‌های سازنده آروده شده‌اند و ممکن است در آینده گوشی‌های جدیدی وارد این لیست بشوند.

android 6 list
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات