اوپو گوشی R7s را با ۴ گیگابایت حافظه رم در نمایشگاه Gitex 2015 معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
مطالعه 6 دقیقه
شرکت اوپو نسخه‌ای مجهز به ۴ گیگابایت رم از گوشی R7s خود را در نمایشگاه Gitex 2105 در دوبی، معرفی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا مروری بر بیانیه‌ی رسمی این شرکت در مورد گوشی جدیدش داشته باشیم.
تبلیغات

شرکت اوپو که در عرصه گوشی های هوشمند همیشه به دنبال پیشرفت و ابداعات بی سابقه است، امروز در دبی از مدل جدید گوشی های سری R7 به نام R7s رونمایی کرد. در کنار ۴ گیگابایت رم، این گوشی به امکاناتی فوق العاده مـثل باتری ۳۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آمولد با پوشش شیشه‌ی 2.5D و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است و طراحی بدنه آن هم همان بدنه یکپارچه فلزی سری گوشی های R7 است. با رونمایی از R7s در دبی، اوپو با در نظر گرفتن این شهر به عنوان مرکز فعالیت خود در منطقه خاور میانه ، به دنبال گسترش اعتبار برند خود در این منطقه است.

ترکیب امکانات و طراحی بی نظیر در مدل R7s

عملکرد سریع با ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل ColorOS 2.1

cpu

باید با وجود امکاناتی چون ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و پردازنده 8 هسته ای Qualcomm Snapdragon 615 منتظر سرعت بالایی از مدل R7s باشیم. کاربران این گوشی های می توانند روی سرعت فوق العاده دانلود بازی ها و برنامه ها و هم زمان عملکرد چند سویه‌ی آن حساب کنند. این گوشی در جایگاه مخصوص قرار گرفتن دو سیم کارت، امکان قرار دادن کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را نیز دارد تا کاربران به راحتی حجم مورد نظر اطلاعات را همیشه در دسترس داشته باشند.

سیستم عامل ColorOS 2.1 که بر پایه اندروید ۵.۱ بنا شده هم کاملا در این مدل ارتقا یافته وعملکرد بهتری با تغییراتی مثل بوت آپ سریع تر، ذخیره انرژی بیشتر، کاربری آسان تر ، کیفیت تصویری بالاتر و دسترسی به اینترنت راحت تر به همراه می آورد.

ظرفیت بالای باتری به همراه شارژر سریع

r7s 2

با ۵ دقیقه شارژ باتری ۳۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی با فن آوری شارژر سریع ووک، ۲ ساعت مکالمه داشته باشید. با امکانات این شارژر فوق العاده، باتری مدل R7s ظرف ۵۰ دقیقه ۹۰ درصد شارژ می شود.

برای آزمایش عمر شارژ باتری، اوپو به وسیله یک بازوی مکانیکی شرایط واقعی و روزمره استفاده از گوشی را به وجود می آورد. این وسیله، دقیقا همان کاربری های روزانه گوشی هوشمند مثل استفاده از اینترنت، عکاسی و مکالمه تلفنی را تقلید می کند. این آزمایش عمر شارژ باتری مدل R7s را ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه مشخص کرد که برای استفاده کامل یک صبح تا شب کافیست.

لحظات زیبای خود را با Flash Shot ماندگار کنید!

camera

مدل R7s درست مثل تمام مدل های دیگر سری R7، مجهز به فن آوری Flash Shot است که درواقع ترکیبی از امکاناتی چون فعالسازی سریع، فوکوس سریع و عکاسی بدون لرزش است. قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز(PDAF) در Flash Shot با ۰.۱ ثانیه زمان با یک دوربین SLR برابری می کند. سرعت عملکرد دوربین در این گوشی نسبت به مدل های قبلی ۳۰ درصد بیشتر شده و سیستم ضد لرزش ویژه برای دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی آن امکان عکاسی واضحی در شرایطی با تحرک یا سرعت زیاد به همراه دارد.

این عملکرد سریع در کنار PureImage 2.0 ویژه اوپو، امکانات متنوعی به کاربران عرضه می کند و از عکاسان حرفه ای گرفته تا طرفداران عکس های "سلفی" را جذب خود می کند.

با Screen Flash عکس های سلفی به یاد ماندنی بگیرید!

r7s 3

Screen Flash یکی از امکانات سیستم عامل ColorOS 2.1 است که در ماه می ۲۰۱۵ ارائه شد.Screen Shot در زمان گرفتن عکس سلفی نوری از صفحه نمایش به صورت کاربر می تاباند تا حتی در شرایط کم نورامکان یک سلفی خوب وجود داشته باشد. با R7s مجهز به Screen Flash و همچنین Beautify 3.0، سلفی هایی بی نظیر بگیرید.

R7s با طراحی زیبا ، بدنه یکپارچه ای از فلز با کیفیت به کار رفته در صنعت هوانوردی و صفحه نمایش شیشه ای 2.5D با لبه های منحنی درکنار ظاهری زیبا، کاربری لذت بخشی نیز به همراه دارد. صفحه ۵.۵ اینچی Amoled این گوشی با نسل چهارم Corning Gorilla Glass مقاوم شده است. در دست گرفتن این گوشی به دلیل شکل ظاهری آن بسیار ساده است و این در حالی است که آلیاژ منیزیم-آلومینیم به کار رفته در بدنه آن به این گوشی ظاهری محکم و مقاوم می بخشد.

r7s 1

R7s از ماه نوامبر در ده کشور جهان از جمله سنگاپور، استرالیا، تایوان، ویتنام، اندونزی، مالزی، تایلند و کشورهای منطقه خاور میانه عرضه می شود. طرفداران این گوشی در اروپا و آمریکا نیز می توانند از ماه دسامبر آن را از وبسایت OPPOStyle تهیه کنند.

درباره اوپو:

oppo

اوپو یک برند فن آوری پیشرو در عرصه جهانی است که به مصرف کنندگان خود در قاره های آفریقا، اروپا، اقیانوسیه و آسیا محصولاتی الهام بخش و هیجان آور عرضه می کند. اوپو با طراحی، تولید و بازاریابی محصولات خود و با ترکیب جدیدترین فن آوری ها و طراحی های فوق العاده به دنبال ارائه بهترین محصولات ممکن به کاربران خود است.

از زمان تاسیس این شرکت در سال ۲۰۰۴، اوپو همیشه برای توجه ویژه به جزئیات معروف بوده است. هر محصول اوپو مجهز به امکانات و ویژگی هایی است که با توجه به خواسته های کاربران به دقت انتخاب شده و با طراحی فوق العاده ای کنار هم قرار گرفته اند. بعد از ورود اوپو به عرصه گوشی های موبایل در سال ۲۰۰۸، اوپو یک سال بعد وارد بازارسایر کشورها شد. در حال حاضر، گوشی های موبایل اوپو در بیش از ۲۰ کشور دنیا قابل خریداری هستند و در بیش از ۵۰ کشور نیز امکان خرید اینترنتی آن ها وجود دارد. این در حالیست که برند اوپو تا ماه آوریل سال ۲۰۱۵ در ۱۱۶ کشور دنیا به ثبت رسیده است.

چنین به نظر می رسد که اوپو بی وقفه به مسیر خود ادامه می دهد. این شرکت که همیشه به دنبال ارائه جدیدترین فن آوری ها در قالب طراحی های بی نظیر است، در بازار وسائل صوتی تصویری نیز با عرضه Player Blu-ray در آمریکا و اروپا رد پای محکمی از خود به جا گذاشته.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از وبسایت www.OPPO.com/en دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات