فراهم شدن امکان توسعه رام‌های کاستوم مبتنی بر اندروید 6 برای گوشی‌ها اکسپریا سونی

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
سونی به تازگی پیکربندی AOSP و فایل‌های باینری اندروید ۶ مارشمالو را برای گوشی‌های بالارده‌ی خود منتشر کرده است. با استفاده از این فایل‌ها، توسعه‌دهندگان می‌توانند رام‌های کاستوم برای گوشی‌های بالارده‌ی اکسپریا سونی بسازند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سونی به تازگی پیکربندی AOSP و فایل‌های باینری را برای گوشی‌های اکسپریا بالارده‌ی جدید خود مانند اکسپریا زد 3، زد 3 کامپکت، زد 2، تبلت زد 4 و بسیاری دیگر از گجت‌های خود منتشر کرده است.

به علاوه این کمپانی گوشی‌های پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت را به برنامه‌ی Open Device اضافه کرده است. این برنامه به توسعه‌دهندگان امکان اجرای نسخه‌ی منبع باز اندروید بر روی تبلت‌ها و گوشی‌های اکسپریا را می‌دهد.

مطلب مرتبط: بررسی تلفن اکسپریا زد 5 کامپکت (Xperia Z5 Compact)

سونی تنها بخشی از گوشی‌های خود را به اندروید ۶ بروزرسانی خواهد کرد و اگر گوشی در لیست گوشی‌های سونی که اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد نباشد، اهمیت برنامه‌ی Open Device سونی بیشتر به چشم می‌آید؛ چرا که توسعه‌دهندگان می‌توانند با ارائه‌ی رام‌های غیررسمی، برای گوشی‌های قدیمی‌تر اکسپریا، تجربه‌ی کار با اندروید ۶ را برای مالکان این گوشی‌ها نیز فراهم کنند.

نظر شما در مورد این طرح سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات