گوشی بلک‌بری Priv به سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی سونی مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تا امروز تصاویر زیادی از گوشی‌های اندرویدی بلک‌بری به نام Priv فاش شده که براساس آن برخی مشخصات و طراحی ظاهری دستگاه تا حدود زیادی فاش شده است. امروز در توئیتی اشاره شده که بلک‌بری قصد دارد در گوشی جدید خود از سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی سونی استفاده کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 بلک‌بری تمام توان و قدرت خود را به کار گرفته تا پرچمدار جدید و اندرویدی خود از هر نظر قدرتمند ظاهر شود و بتواند یک بار دیگر روزهای خوشی را برای این کمپانی کانادایی رقم بزند. همانطور که به تازگی اعلام شده این شرکت اگر نتواند در سال ۲۰۱۶ به آمار فروش مطلوب خود دست پیدا کند، شاید خروج از بازار گوشی‌های هوشمند را تنها راه موجود بداند.

تا کنون دو تصویر مختلف از نمونه‌های اولیه بلک‌بری Priv منتشر شده که هر کدام دوربین متفاوتی را در پشت دستگاه نشان می‌دهد. در تصویر آخر به نظر می‌رسد پرچمدار بلک‌بری به یک سنسور دوربین ۱۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. اما امروز یک بار دیگر توئیتی منتشر شده که خبر از شایعه‌ای جدید می‌دهد.

ri a

@Ricciolo1 یکی از ژورنالیست‌های دنیای تکنولوژی است که در توئیت خود اعلام کرده گوشی بلک‌بری Priv به یک سنسور دوربین ۲۱ مگاپیکسلی IMX230 سونی مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد این سنسور دقیقا با نمونه‌ی به کار رفته در موتو ایکس استایل موتورولا یکسان است و اگر فرض کنیم این شایعه صحت داشته باشد، آنگاه باید سنسور دوربین ۱۸ مگاپیکسلی را نادیده بگیریم.

همچنان شایعات پیرامون این گوشی زیاد است و به نظر می‌رسد برای کشف مشخصات فنی و دیگر سخت‌‌افزار مربوط به بلک‌بری Priv باید تا زمان رونمایی این محصول منتظر باشیم و فعلا همه چیز را در حد شایعه بدانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات