دو‌ربین لومیا 950 ایکس ال در مقایسه با لومیا 1520 عکس‌های بسیار باکیفیت‌تری می‌گیرد

یک‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لومیا 950 ایکس ال در بسیاری از فروشگاه‌های مایکروسافت در آمریکا در دسترس علاقمندان قرار گرفته تا کاربران قبل از خرید گوشی به کار با لومیاهای جدید بپردازند. این عامل باعث شده تا بسیاری از کاربران شانس کار و عکاسی با دوربین فبلت ویندوزی را داشته باشند و تصاویر ثبت شده با دوربین لومیاهای جدید را در اینترنت به اشتراک بگذارند.
تبلیغات

یکی از علاقمندان ویندوز فون‌ها با نام Guyman 101 تصاویر ثبت شده از محیطی یکسان توسط دو فبلت لومیا ۹۵۰ ایکس ال و لومیا ۱۵۲۰ را مقایسه کرده است که در زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

گفتنی است هر دو فبلت دارای دوربین با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال هستند اما در واقع تفاوت‌های بسیاری نیز دارند که از آن جمله می‌توان به دیافراگم f/1.9 لومیا ۹۵۰ ایکس ال در مقایسه با دیافراگم f/2.4 لومیا ۱۵۲۰ اشاره کرد. به علاوه فبلت جدید پرچمدار مایکروسافت دارای لنز ۶ المانی بوده و مجهز به نسل ششم لرزشگیر اپتیکال نیز شده است.

در آخر این کیفیت خود تصاویر است که می‌تواند گویای واقعیت‌ها باشد که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

دوربین اصلی لومیا ۹۵۰ ایکس ال:

MS Lumia 950 XL rear

دوربین اصلی لومیا ۱۵۲۰:

MS Lumia 1520 rear

دوربین خودعکس (سلفی)  لومیا ۹۵۰ ایکس ال:

MS Lumia 950 XL FFC

دوربین خودعکس (سلفی)  لومیا ۱۵۲۰:

MS Lumia 1520 FFC

Guyman 101 می‌گوید تصاویر در شرایط نوری مناسبی ثبت نشده‌اند اما دوربین لومیا ۹۵۰ ایکس ال توانسته با وجود این شرایط عملکردی بسیار خوب از خود به نمایش بگذارد.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با لومیا ۹۵۰ به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/nokia/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات