سونی رابط کاربری خود را با بازخورد کاربران برای اندروید 6 بهبود می‌دهد

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی چهار ماه پیش طرح آزمایشی «Concept for Android» را راه‌اندازی کرد تا کاربران اکسپریا قادر باشند نسخه‌ی آزمایشی نرم‌افزار مفهومی این شرکت  را روی گوشی‌های اکسپریا نصب کنند. ظاهرا واکنش مثبت و بازخوردها فراتر از انتظارات سونی بوده است. به همین دلیل سونی فاز بعدی این طرح برای اندروید ۶ را اعلام کرده است.
تبلیغات

 سونی طرح Concept for Android که در هفته‌های آتی آغاز خواهد شد برای ۱۰ هزار کاربر Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact در سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایسلند، استونی، لیتوانی، لتونی، بریتانیا، ایرلند و آلمان اجرا می‌شود.

این برنامه بر اساس برخی از بازخوردهای مهم طرح نخست « Concept for Android» ساخته شده است. کاربران به سونی در ایجاد تجربه‌ای ساخته شده بر اساس: دوام باتری افزایش‌یافته، عملکرد سریع و روان، رابط کاربری شیک، برنامه‌ها و تجربه‌های Sony و به‌روزرسانی‌های مداوم و به‌موقع، کمک کردند. سونی همه‌ی این موارد را در برنامه‌ی جدید لحاظ کرده‌ و امیدوار است بتواند تجربه‌های جدیدی از سونی را هم در این طرح آزمایش کنیم.

sony initiative ui

هدف این طرح به‌جای بسنده کردن به پیش‌نمایش نسخه‌ی جدید نرم‌افزار، تصدیق شیوه‌ی مفهومی کار است جایی که سونی تجربه‌ی کاربری جدید و مهم‌تر از آن فرآیندی را از ابتدا ایجاد می‌کند و امیدوار است درنهایت به آن‌ها اجازه دهد به‌روزرسانی‌های Sony Android مورد نیاز کاربران Xperia را سریع‌تر در اختیارشان قرار دهد.

اگر یکی از کاربران Xperia Z3 یا Xperia Z3 Compact در یکی از کشورهای سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایسلند، استونی، لیتوانی، لتونی، بریتانیا، ایرلند یا آلمان هستید و می‌خواهید در این طرح شرکت کنید، برنامه‌ی «Concept Sign-up» را برای خواندن جزئیات بیشتر،شرایط و ضوابط و ثبت‌نام بررسی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات