لومیا 950 ایکس ال از قلم سرفیس‌پن پشتیبانی می‌کند

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه مایکروسافت به تازگی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال را به عنوان پرچمداران دارای ویندوز ۱۰ موبایل معرفی کرده ولی سخنی در مورد امکانات گوشی‌های جدید خود به میان نیاورده است. اما شایعات جدید خبر از پشتیبانی لومیا ۹۵۰ ایکس ال از سرفیس پن می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لومیاهای جدید روز ۱۴ مهر ماه توسط مایکروسافت معرفی شدند و در حالی که بسیاری از مشخصات فاش شده درست بودند خبری در مورد احتمال پشتیبانی نسخه‌ی ۵.۷ اینچی پرچمدار مایکروسافت یعنی لومیا ۹۵۰ ایکس ال از سرفیس پن فاش نشده بود.

بنابر ادعای یکی از کارکنان مایکروسافت با نام ناوزیل در توییتر، لومیا ۹۵۰ ایکس ال از سرفیس پن پشتیبانی می‌کند. البته در حال حاضر در مورد توانایی‌های این قلم بر روی فبلت جدید مایکروسافت اطلاعاتی در دست نیست.

به طور طبیعی هر گوشی هوشمند دارای قلم استایلوس با سری نوت سامسونگ مقایسه خواهد شد. سری نوتی که حالا نوت ۵ را به عنوان پرچمدار خود می‌بیند و نه تنها قلم آن بسیار دقیق و حساس‌تر شده است، بلکه این قلم با نرم‌افزار گوشی نیز هماهنگی فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که هر چند ناوزیل یکی از کارکنان رسمی مایکروسافت است، اما خود این شرکت خبر پشتیبانی از سرفیس پن را به طور رسمی تایید نکرده.

نظر شما چیست؟ آیا پشتیبانی از سرفیس پن شما را برای خرید لومیا ۹۵۰ ایکس ال مشتاق‌تر می‌کند؟

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با لومیا ۹۵۰ به آدرس zoomit.ir/product/list/mobile/nokia/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات