آغاز فروش تلفن V10 ال‌جی با قیمت ۶۸۰ دلار در کره جنوبی

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
همان طور که انتظار می‌رفت ال‌جی از امروز فروش گوشی هوشمند وی‌۱۰ را در کشور مادری خود، کره جنوبی با قیمت ۶۸۰ دلار آغاز کرده است. وی ۱۰ گوشی متفاوت از ال‌جی است که دارای دو صفحه نمایش و دو دوربین خودعکس (سلفی) است که ۹ مهر ماه معرفی شده بود.
تبلیغات

ال‌جی فروش گوشی پرچمدار جدید خود با نام وی ۱۰ را از امروز و با قیمت ۶۸۰ دلار آغاز کرده است. به علاوه این شرکت به علاقمندانی که قبل از اتمام ماه اکتبر اقدام به خرید این گوشی کنند نیز یک کاور هوشمند هدیه خواهد داد.

وی ۱۰ گوشی متفاوت است که دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD و یک صفحه نمایش ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسلی است. به علاوه نکته‌ی متمایزکننده‌ی دیگر مجهز شدن وی ۱۰ به دو دوربین ثانویه است که می‌توانند عکس‌های سلفی با میدان دید گسترده‌ی ۱۲۰ درجه ثبت کند.

وی ۱۰ دارای مشخصات فنی قدرتمندی نیز هست که از آن جمله می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، باتری قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی می‌توانید به مطلب نگاه نزدیک به وی ۱۰ ال‌جی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات