پوتین فون جدید بر مبنای آیفون 6 اس تولید شد

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت روسی Caviar بار دیگر با محصول جدیدی به بازار آمده است. این شرکت به تازگی نسخه جدیدی از پوتین فون را به بازار ارائه داده است. البته با توجه به این که نسخه جدید آیفون به تازگی به بازار عرضه شده، معرفی مدل جدید پوتین فون چندان دور از انتظار نبود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

درست مثل پوتین فون قبلی که بر مبنای آیفون ۵ اس ساخته شده بود، پوتین فون جدید هم بر مبنای آیفون ۶ اس ساخته شده است. یعنی شما آیفون ۶ اسی را دریافت می‌کنید که بدنه خارجی آن به سبک شرکت Caviar طراحی شده است. در پشت این گوشی هوشمند تصویر طلایی از صورت ولادیمیر پوتین وجود دارد همچنین در قسمت وسط نیز نماد ریاست جمهوری تعبیه شده است. 

این قسمت‌های طلایی تضاد جالبی با بدنه تیتانیومی گوشی در قسمت پشت دستگاه ایجاد کرده ‌اند. رنگ و بافت تیتانیوم نمادی از قدرت،  شکست ناپدیری و شخصیت مصمم فردی را بیان می‌کنند که هرگز تسلیم نمی‌شود. 

110 2762tigold mpage

اسم رسمی پوتین فون جدید،  Caviar Ti Gold Supremo Putin است که به مناسبت ۶۳ سالگی پوتین رییس جمهور روسیه ساخته شده است به همین دلیل فقط ۶۳ دستگاه از این مدل گوشی تولید خواهد شد. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی  ۳۱۷۴ دلار  و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز ۳۳۳۴ دلار خواهد بود. 

putinphone case

اگر یکی از این ۶۳ پوتین فون را خریداری کنید، گوشی خود را در یک جعبه چوبی لوکس مثل چیزی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید به همراه یک شارژر ماشین رایگان  دریافت خواهید کرد. نظر شما در مورد این پوتین فون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات