ایسوس در تبلیغ خود برای گوشی Zenfone Selfie، خطرات گرفتن عکس سلفی را گوشزد می‌کند

جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در اقدامی جالب در کنار بیان نکات مثبت Zenfone Selfie، خطرات عکاسی سلفی و شرایط پر خطر این نوع عکاسی را به علاقه‌مندان  گوشزد کرده است. با ما در زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حتی پیش از این که سازندگان گوشی‌های هوشمند به فکر عرضه گوشی‌هایی با نام سلفی باشند عکاسی سلفی از محبوبیت بالایی در بین علاقه‌مندان به عکاسی برخوردار بوده است. هر ساعت میلیون‌ها عکس سلفی در سراسر دنیا گرفته می‌شود. مدتی پیش ایسوس گوشی سلفی خود با نام زنفون سلفی را عرضه کرد. زنفون سلفی یک گوشی اقتصادی به شمار می‌رود که دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی آن از فوکوس خودکار لیزری و فلاش دوگانه LED بهره می‌برد.

خوشبختانه ایسوس علاقه‌مندان را به گرفتن سلفی در هر مکان و زمان تشویق نمی‌کند. ایسوس به کاربران در مورد عکاسی سلفی در زمان رانندگی، دوچرخه‌سواری، پرواز  هشدار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد در اطراف قطار و حیوانات نیز از این نوع عکاسی پرهیز کنند. کشته‌های عکاسی نادرست به سبک سلفی از کشته‌های ناشی از حمله کوسه بیشتر است و ایسوس با این رویکرد مثبت سعی دارد عکاسی صحیح سلفی با گوشی زنفون را نشان دهد.

زنفون سلفی یک گوشی نسبتا بزرگ محسوب می‌شود و در آن از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080P استفاده شده است. در این گوشی از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای از نوع اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده شده و رم دو گیگابایتی آن برای یک گوشی در این رده کافی به نظر می‌رسد. دوربین پشتی گوشی به مانند دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی است همچنین ایسوس از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کرده است. زنفون سلفی در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شده است همچنین این میزان توسط حافظه‌های MicroSD قابل افزایش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات