ال‌جی V10 هشتم اکتبر (۱۶ مهر) با قیمت حدودا ۶۰۰ دلار روانه بازار می‌شود

پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی امروز از محصول خلاقانه‌ای با نمایشگر دوم و دوربین سلفی دوگانه رونمایی کرد. حال مشخص شده که V10 از روز ۱۶ مهر با قیمت ۶۸۰ دلار در بازار کره عرضه خواهد شد. اما از آنجا که قیمت تلفن‌های هوشمند در بازار این کشور کمی بالاتر از بازارهای دیگر است، احتمالا شاهد ارائه آن با قیمت جهانی ۶۰۰ دلار باشیم.
تبلیغات

تلفن V10 ال‌جی که اوایل امروز معرفی شد، یک تلفن رده بالای خاص است که روی آن دو نمایشگر و دو دوربین جلو وجود دارد. اما ال‌جی در هنگام معرفی این تلفن چیزی درباره قیمت و زمان عرضه آن نگفت. یک خبرگزاری کره‌ای فاش کرده که دستگاه جدید از روز ۸ اکتبر در کشور کره ارائه شده و پس از آن به مرور روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

قیمت وی ۱۰ در کره جنوبی معادل با ۶۸۰ دلار خواهد بود، اما از آنجا که معمولا قیمت تلفن‌های در این کشور بالاتر از سایر نقاط دنیا است، می‌توان حدس زد که V10 در ایالات متحده قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار داشته باشد. البته برای قیمت نهایی باید منتظر اطلاعات دقیق‌تر بمانیم.

این تلفن که امکان بروزرسانی به اندروید ۶ را نیز خواهد داشت، به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی Quad HD و یک نمایشگر کوچک ۲.۱ اینچی به شکل یک نوار روی حاشیه بالایی دستگاه مجهز شده است. رزولوشن نمایشگر دوم ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل است و کاملا مستقل از نمایشگر اصلی عمل می‌کند. کاربر می‌تواند روی این نمایشگر کوچک اعلانیه‌ها، وضعیت آب و هوا، تاریخ، وضعیت باتری و میانبر به اپلیکیشن‌های محبوبش را ببیند.

lg v10 press photo

در کنار این نمایشگر کوچک دو دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود که دستگاه به کمک آنها می‌تواند خودعکس‌هایی با وسعت ۱۲۰ درجه بیاندازد.

نظر شما درباره V10 چیست؟ آیا این محصول خلاقانه توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات