مایکروسافت تصاویر لومیا 950 و لومیا 950XL را سهوا روی وب سایت فروشگاهش قرار داد

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
در ماه‌های اخیر شایعات و تصاویر بسیاری در مورد لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال فاش شده است، حال آنکه ساعاتی پیش، مایکروسافت بصورت سهوی اطلاعات مربوط به دو گوشی هوشمند خود را روی وب‌سایت خود قرار داد که این اطلاعات پس از مدت کوتاهی حذف شد.
تبلیغات

ساعاتی پیش مایکروسافت بصورت سهوی تصاویر و اطلاعاتی از گوشی‌های هوشمند لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس را در وب‌سایت فروشگاه خود در بریتانیا قرار دد که این تصاویر به سرعت و دقایقی پس از انتشار از روی این وب‌سایت برداشته شدند. همانطور که در این تصاویر نیز مشخص است، دو پرچمدار مایکروسافت که مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل خواهند بود، زیبایی زائد الوصفی دارند.

Lumia950950XLMic

براساس اطلاعات منتشر شده، لومیا ۹۵۰ ایکس از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD بهره خواهد برد، در حالی که اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش لومیا ۹۵۰ کمی کوچکتر و برابر ۵.۲ اینچ خواهد بود و رزولوشن صفحه نمایش این گوشی نیز QHD است. از جمله‌ی اطلاعات دیگری که می‌توان از این تصاویر برگرفت، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی روی هر دو گوشی هوشمند است که البته امکان افزایش از طریق میکرو SD نیز در هر دو نسخه پیش بینی شده است. در مورد دوربین باید به بهره‌گیری از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با لنز ساخت زایس اشاره کرد. انتظار می‌رود لومیاهای جدید نیز همچون سایر نسخه‌های پیشین پرچمداران این سری از دوربین بسیار قدرتمندی بهره بگیرند.

مایکروسافت اعلام کرده که گوشی‌های هوشمند جدید خود را به همراه سرفیس پرو ۴ در جریان مراسمی که ۱۴ مهرماه در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، معرفی خواهد کرد.

نظر شما در خصوص گوشی‌های جدید سری لومیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات