نکسوس 6P هواوی معرفی شد؛ صفحه نمایش 5.7 اینچی WQHD و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
گوگل لحظاتی قبل همان طور که در پوشش زنده زومیت از مراسم رسمی این شرکت، مشاهده کردید، نکسوس جدید خود با نام 6P که با همکاری هواوی ساخته شده است را معرفی کرد.
تبلیغات

 گوگل دقایقی قبل اولین گوشی نکسوس با بدنه‌ی تمام فلزی را با نام نکسوس ۶ پی معرفی کرد. این نکسوس که با همکاری هواوی ساخته شده دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که مجهز به پوشش گوریلا گلس ۴ برای مقاومت بیشتر نیز خواهد شد. گوگل این صفحه‌نمایش بزرگ را مناسب برای تماشای ویدئو و انجام بازی‌های سنگین می‌داند.

 به علاوه این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی نیز خواهد بود که گوگل آن را بسیار کاربردی دانسته و Nexus Imprint نام نهاده؛ چرا که می‌توان اثر انگشت افراد مختلف را در گوشی ثبت کرد و به راحتی گوشی را در بین افراد خانواده به اشتراک گذاشته و استفاده کرد. این حسگر تنها در عرض ۰.۶ ثانیه اثر انگشت شما را تشخیص می‌دهد. همچنین این گوشی مجهز به درگاه USB نوع C نیز خواهد بود تا سرعت شارژ باتری و انتقال داده بالاتر از قبل نیز باشد.

Google Nexus 6P 016

پردازنده‌ی این گوشی نیز نسخه‌ی ۲.۱ پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار سه گیگابایت رم است.

باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی نکسوس ۶ پی هواوی بنابر گفته‌ی گوگل به راحتی یک روز تمام شارژدهی خواهد داشت و شما را از شارژ باتری در وسط روز بی‌نیاز خواهد کرد.

دوربین اصلی فبلت جدید گوگل دارای حسگر ۱۲.۳ مگاپیکسل ساخت سونی بوده و توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K را نیز دارد. همچنین دوربین خودعکس (سلفی) آن نیز مجهز به حسگری ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 خواهد شد.

Google Nexus 6P 017

ابعاد این گوشی ۱۵۹.۴ در ۷۸.۳ در ۷.۳ میلی‌متر بوده که البته در بخش دوربین شاهد ضخامت ۸.۵ میلی‌متری خواهیم بود. به علاوه نکسوس ۶ پی با وجود بدنه‌ی تمام فلزی ۱۷۸ گرم وزن خواهد داشت.

نکسوس هواوی در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، سفید و طلائی و در سه نسخه‌ی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت پایه‌ی ۴۹۹ دلار از امروز برای پیش‌خرید در دسترس علاقمندان در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند و ژاپن خواهد بود.

به علاوه نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی این تلفن نیز ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار قیمت خواهند داشت و از اواخر ماه اکتبر وارد بازارهای جهانی می‌شوند. همچنین با خرید نکسوس‌های جدید از ۲ سال گارانتی و ۹۰ روز اشتراک رایگان گوگل پلی موزیک نیز بهره‌مند خواهید شد.

Google Nexus 6P
Google Nexus 6P 003
Google Nexus 6P 002
Google Nexus 6P 004
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات