تصاویر گوشی Honor 5X هواوی فاش شد (بروزرسانی: مشخصات فنی اضافه شد)

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی مهر ماه سال گذشته گوشی آنر 4X را معرفی کرده است و حالا با توجه با فاش شدن تصاویری از نسل جدید این گوشی در پایگاه داده‌ی آژانس TENAA در چین به نظر می‌رسد شاهد معرفی  گوشی با نام 5X از طرف هواوی خواهیم بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر فاش شده توسط آژانس رگولاتوری چین TENAA گوشی جدیدی از هواوی با نام 5X را نشان می‌دهد. این گوشی که به نظر می‌رسد همانند نسل قبلی خود دارای قیمتی در حدود ۱۶۰ دلار باشد باعث ایجاد رقابتی سنگین در این رده‌ی قیمتی خواهد شد چرا که شاهد بدنه‌ای تمام فلزی و حسگر اثر انگشت نیز در این گوشی هستیم.

متاسفانه اطلاعاتی از این گوشی فاش نشده است اما با توجه به رده‌ی قیمتی و سایر گوشی‌های معرفی شده در این رده می‌توان انتظار صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی در کنار یک پردازنده‌ میان رده و ۲ گیگابایت رم را داشت.

با این حال آن چه آنر ۵ ایکس را از رقبا جدا خواهد کرد چیزی جز بدنه‌‌ی تمام فلزی و حسگر اثر انگشت نیست که در این رده‌ی قیمتی می‌تواند نظر هر خریداری را به سمت خود جلب کند.

بروزرسانی:

بنابر اطلاعات فاش شده توسط اپلیکیشن بنچمارک انتوتو، این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین خود عکس (سلفی) ۵ مگاپیکسلی خواهد بود که برای یک گوشی با قیمت در حدود ۱۶۰ دلار مشخصات بسیار خوبی به شمار می‌رود.

Huawei Honor 5X AnTuTu 1
Huawei Honor 5X TENAA 6
Huawei Honor 5X TENAA 9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات