نکسوس 5X و نکسوس 6P به ترتیب قیمتی 380 و 500 دلاری خواهند داشت

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل عصر فردا نکسوس‌های جدید خود را با نام‌های نکسوس 6P هواوی و نکسوس 5X ال‌جی معرفی خواهد کرد و تنها یک روز قبل از این معرفی شاهد فاش شدن قیمت‌های این دو گوشی هستیم تا اطلاعات در مورد نکسوس‌های جدید کامل شوند.
تبلیغات

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن قیمت ۳۹۹ دلاری برای نکسوس 5X ال‌جی بودیم؛ اما گزارش‌های جدید خبر از قیمتی پایین‌تر نیز می‌دهند.

بنابر گزارش‌های جدید نکسوس ال‌جی در نسخه‌ی پایه‌ی ۱۶ گیگابایتی قیمتی ۳۷۹.۹۹ دلاری داشته و نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی آن اندکی گران‌تر از نسخه‌ی پایه خواهد بود. همچنین گوگل پیش‌فروش این گوشی را از فردا در آمریکا، بریتانیا، ایرلند، ژاپن و کره‌ی جنوبی آغاز خواهد کرد. نکسوس 5X در سه رنگ کربنی، سفید و آبی یخی عرضه خواهد شد.

از طرفی نسخه‌ی پایه و ۳۲ گیگابایتی نکسوس 6P دارای قیمت ۴۹۹ دلار خواهد بود و از فردا برای پیش‌خرید در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نکسوس ۵ ایکس ال‌جی از وجود تراشه‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی MSM8992 بهره می‌برد که در واقع همان اسنپدراگون ۸۰۸ با بهره‌گیری از ۶ هسته‌ی پردازشی است. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و دوربین اصلی با سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. ال‌جی در جلوی گوشی نیز برای دوربین سلفی یا خودعکس از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره برده است.

براساس اطلاعات ارائه شده باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی‌هوشمند قادر است ۱۷ ساعت مکالمه را در شبکه‌ی 3G به همراه ۳۰۰ ساعت در حالت استندبای برای کاربران به ارمغان بیاورد.

نکسوس ۶ پی دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن WQHD بوده و مجهز به باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ نسخه ۲.۱ خواهد شد.

وزن این گوشی نیز ۱۷۸ گرم بوده و در قاب پشتی آن شاهد حضور حسگر اثر انگشت نیز خواهیم بود. همان طور که قبلا نیز فاش شده بود نکسوس ۶ پی در چهار رنگ عرضه می‌شود. همچنین نکسوس هواوی در سه نسخه‌ی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

زمان زیادی تا معرفی نکسوس‌های جدید نمانده و به نظر می‌رسد همه‌ی شرایط برای برگزاری کنفرانس گوگل آماده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات