تصاویر رندر نکسوس 5X ال‌ جی رنگ‌های این گوشی هوشمند را فاش کرد

یک‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تمامی اطلاعات مربوط به نکسوس 6P هواوی، حال اطلاعات مشابهی در خصوص گوشی هوشمند 5X ال جی نیز منتشر شده است که نشان از مشخصات فنی و رنگ‌هایی دارد که این گوشی با بهره‌گیری از آن‌ها روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

 همانطور که می‌دانید گوگل امسال به جای عرضه‌ی یک گوشی‌هوشمند از سری نکسوس، دو نسخه از این گوشی را روانه‌ی بازار خواهد کرد. یکی از این محصولات توسط هواوی تولید شده که نکسوس 6P نام دارد. نکسوس دیگر نیز توسط ال‌جی تولید خواهد شد که پیش از این هم نکسوس ۵ را برای گوگل تولید کرده بود.

پنل جلوی نکسوس 5X نیز همچون نکسوس هواوی تقریبا ساده طراحی شده است، با این تفاوت که گوشی هوشمند تولید شده توسط ال‌جی از پنل جلویی متقارنی نظیر نکسوس هواوی بهره نمی‌برد. شیارهای قرار گرفته در حاشیه بالا و پایین گوشی نشان از این دارند که ال‌جی بلند‌گوهای گوشی را در جلو تعبیه کرده است. در پشت گوشی و نزدیک به میانه‌ی گوشی نیز می‌توان سنسور اثر انگشت را مشاهده کرد. در نکسوس ۵ ایکس نیز شاهد بیرون زدگی لنز دوربین خواهیم بود، اما این موضوع به اندازه‌ی دوربین هواوی بزرگ و مشخص نیست.

انتظار می‌رود نکسوس 5X از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، نسخه‌ی C پورت USB و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی بهره ببرد. آمازون با افشای اطلاعات مربوط به این گوشی در وب‌سایت خود، وزن نکسوس ۵ ایکس را ۱۷۷ گرم اعلام کرده که این وزن برای یک گوشی ۵.۲ اینچی بسیار بالا به نظر می‌رسد. از جمله‌ی سایر اطلاعات فاش شده توسط آمازون باید به عرضه‌ی این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی روشن و سفید اشاره کرد.

nexus2cee wm 5x 2 668x500

استفاده از رنگ مشکی و سفید در ساخت گوشی‌های هوشمند امری طبیعی است، اما امسال به نظر می‌رسد با رنگ جدیدی از گوشی‌هوشمند نکسوس که همان آبی اسمانی است روبرو خواهیم شد. همچنین با نگاهی به پشت گوشی در رنگ‌های غیر از مشکی می‌توان به روشنی دید که ال‌جی از فوکوس لیزری نیز برای دوربین پشتی استفاده کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات